בעל אחת הנרצחות בפיגוע בב"ש: "גידלנו ילדים על שלום - ודווקא לה זה קרה"

אחרי שכל ארבעת הנרצחים הובאו למנוחות, יוסי יחבס סיפר לחדשות 13 על האובדן. "קרה לנו אסון גדול - אנחנו מרגישים תמיכה מכל עם ישראל. אני מחזיק עכשיו את כל המשפחה, אני צריך להיות גם האבא וגם האמא"

זמן צפייה: 03:02

בעלה של דוריס יחבס שנרצחה בפיגוע בבאר שבע, יוסי, סיפר היום (חמישי) על האובדן. "קרה לנו אסון גדול, דוריס החזיקה פה את כל המשפחה. גידלנו ילדים על שלום בין כל העמים והדתות, ודווקא לה זה קרה. אנחנו מרגישים תמיכה מכל עם ישראל, יהיה לנו קשה להמשיך אבל אני מחזיק עכשיו את כל המשפחה - עכשיו אני צריך להיות גם האבא וגם האמא".

אתמול נערכה במושב גילת הלווייתה של דוריס יחבס, שהייתה בת 49 במותה. בהלווייתה השתתף השר לביטחון הפנים עמר בר-לב, שעורר מהומה גדולה לאחר שאמר כי המדינה תפעל להביא את המחבל לדין - על אף שהוא חוסל ומת בזירת הפיגוע.

"אנחנו לא נשקוט עד שהפושע והטרוריסט הזה יגיע לכלא ויישפט בכל חומרת הדין", אמר בר-לב וספג קריאות גנאי מכמה ממשתתפי ההלוויה, שצעקו כלפיו "צאו מהממשלה של עבאס". עוד אמר השר לביטחון פנים: "רגע קשה לכל אזרחי מדינת ישראל, קרה אירוע טרור רצחני על ידי רוצח שפל שרצח נשים רק בגלל השנאה שבערה בו עשה את הפשע הנתעב הזה".

אחרי כן הובא למנוחות בבית העלמין החדש בבאר שבע למנוחות הרב משה קרביצקי, שנרצח גם הוא בפיגוע. קרביצקי היה בן 50 במותו, והוא הותיר אחריו אישה, שני בנים ושתי בנות. בהלווייתו השתתפו סגן השר אביר קארה, ח"כ שמחה רוטמן, ח"כ משה ארבל וראש העיר באר שבע רוביק דנילוביץ'.

מוקדם יותר באותו בית עלמין נערכה הלווייתה של לורה יצחק, הנרצחת הראשונה בפיגוע המשולב, שנדקרה בתחנת הדלק והייתה בת 43 במותה. ראש העיר דנילוביץ' השתתף גם במסע ההלוויה שלה, וכן השתתף שר התפוצות נחמן שי.

פרטי חשבון הבנק של משפחת יצחק לרווחתן של הבנות: בנק דיסקונט (11), סניף לב העיר (517), מספר חשבון 183443103