אחיו של רותם שנפצע בפיגוע: "מצבו קשה, אבל הוא מתקשר"

עודד ויפעת, אחיו ואחותו של רותם מנסנו שנפצע קשה בפיגוע ביום חמישי עדכנו כי מצבו עדיין קשה מאוד אך הוא מצליח לתקשר איתם מעט. הם סיפרו עליו שהוא "בן אדם מלא שמחת חיים, מלא נתינה ואהבה לזולת"

זמן צפייה: 03:06

יפעת רגב ועודד מנסנו, אחותו ואחיו של רותם מנסנו בן ה-35 שנפצע קשה בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב, עדכנו היום (ראשון) כי מצבו של אחיהם ממשיך להיות קשה אך הוא מתקשר איתם. כמו כן, סיפרו עליו כי הוא "הלב של המשפחה, בן אדם מלא שמחת חיים, מלא נתינה ואהבה לזולת".

"המצב שלו עדיין מאוד מאוד קשה הוא כאוב מאוד, סובל המון ונמצא במצב נפשי לא משהו", סיפר אחיו עודד. "הוא לא מנהל שיחות ארוכות, הוא מביע את עצמו בחצי מילה וצרוד נורא. אני רואה את הפחד בעיניים שלו, את הפחד מוות שלו בעיניים. הוא רוצה אותנו סביבו שלא נזוז ממנו".

מימין: רותם מנסנו ואור אשכר
מימין: רותם מנסנו ואור אשכר | צילום: באדיבות המשפחות

אחותו יפעת סיפרה עליו כי "רותם חי בשביל לשמח אנשים, תמיד אכפת לו מהאחר - ואז לגבי עצמו. לא ידענו כמה הוא אהוב ונוגע לכולם ובלבבות. כולנו מתפללים לקבל בשורה משמחת או איזה שיפור, אנחנו חיים משעה לשעה, נמצאים פה במסע של החיים שלנו".

עוד הם סיפרו על האירועים שקרו ביום חמישי ועל כך ששאל על חבריו כשהיה פצוע: "שלחתי לו הודעה כשזה קרה והוא לא ענה ולא ענה. בשעה עשר קיבלנו הודעה מבית החולים איכילוב לאחר מכן אמא שלי אמרה שהתקשרו ורותם נפצע. המילה הראשונה שהוציא מהפה הייתה 'אשכר'".

מיכאל אוסדון שנפצע בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב
מיכאל אוסדון שנפצע בפיגוע ברחוב דיזנגוף בתל אביב

בפיגוע נפצעו גם חבריו של רותם, אור אשכר בן ה-36 שפצוע קשה ומיכאל אוסדון, הן 36, שנפצע באורח בינוני. ביום שישי שחזר מיכאל את רגעי האימה בשיחה עם חדשות 13. "היינו בדרך לחתונה של חבר בתל אביב", סיפר אוסדון, "אנחנו שלושה חברים טובים. המחבל ירה, הצלחתי להזיז את הראש ולחמוק מהכדור - שפגע לי בלחי. המחבל ירה בחבר אחד ואז בחבר השני, ניסה לירות בי שוב ואז רצתי לגלידריה סמוכה לקרוא לכוחות ההצלה. אני נפצעתי יחסית קל. מחכה לכמה הליכים קוסמטיים".