אחרי הסרטון על הנרצחת - הגיע הזמן לענישה

מה יותר מפחיד מהמוות עצמו? עידן פוסט המוות, בו יכולים להפיץ עליכם שמועות ולבייש את כבודכם. זה בדיוק מה שקרה לדור כרסנטי ז"ל. טור דעה

זמן צפייה: 01:22

יודעים מה יותר מפחיד מלהידקר, להידרס, להירצח, המוות עצמו? עידן פוסט המוות, פוסט האמת, בו כל אחד יכול להפיץ סרטונים, לכאורה שלך. בין אם מדובר בשקרים או בתיעוד המוות.

טאץ' אחד וזה יעבור בוואטסאפ, בקבוצה ובעוד קבוצה, ואולי גם ישודר בטלוויזיה - ולכם אין שום שליטה על מה שאומרים עליכם, מביישים את כבודכם ומרסקים את מה שנשאר מהמשפחה שלכם.

התכתבות בוואטסאפ, אילוסטרציה
התכתבות בוואטסאפ, אילוסטרציה

זה בדיוק מה שקרה לדור כרסנטי ז"ל. הרבה שמועות עדיין רצות ברשת לגבי המניע לרצח המזעזע שלה ושל ילדיה במיגדל. למי שמתעקש - המשטרה בדקה את הסרטון שרץ והכפיש את שמה, הגיעה לדמויות שמצולמות בו - ואין להן שום קשר לדור.

אם זה לא שכנע אתכם, בקרוב תהיה גם ענישה – פרקליטות המדינה מפרסמת הנחיה חדשה, לפיה יש להעמיד לדין חשודים בהפצת סרטונים מיניים, לא רק את המצלמים שלהם – ואלו ייחשבו למטרידים מינית, לא פחות.

דור כרסנטי וילדיה ז''ל
דור כרסנטי וילדיה ז''ל

אז הנה צוואה בשמם של אלו שאני לא באמת מייצגת: אל תכפישו, אל תפיצו, אל תפרשנו, תחשבו רגע לפני - ותנו למשטרה לעשות את עבודתה. כי למת - אין שום דרך להתגונן מהקבר.