מדוע חיילי גולני לא הורשו להיכנס למועדון בהרצליה?

בהודעות ווטסאפ של אחד מיחצ"ני המועדון נכתב שהבעלים של "המדיסון" לא מסכים שהלוחמים ייכנסו, עקב תפוסת קהל. אולם, המנהל דווקא אפשר כניסה לחיילים מיחידה אחרת. "אלו גדודים ולא סיירת"

זמן צפייה: 03:56

חיילים מגולני, שרצו לחגוג את סיום הקורס שלהם במועדון "המדיסון" בהרצליה פיתוח, טוענים כי לא נתנו להם לקבוע מסיבה במועדון, רק משום שהם משרתים בהגדודים בחטיבה "ולא בסיירת". כך פורסם אמש (רביעי) לראשונה בתוכנית "הצינור".

בהודעות ווטסאפ של אחד מיחצ"ני המועדון נכתב כי הבעלים של המועדון לא מסכים שהחיילים יגיעו "אולי בגלל שגולני הם קהל בעייתי - זה גדודים ולא סיירת". המנהל מצידו טען שהסיבה היא בעקבות תפוסת קהל, אך כן איפשר לחיילים מיחידה אחרת להיכנס למועדון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

כמה יקבל הציבור מעסקת ייצוא הגז מישראל למצרים?

מדוע בר רפאלי צפויה לשלם קנס – אך קובי פרץ נאלץ לשבת בכלא?

הכפר הערבי התגייס לאבל – על התושב היהודי שמת בפתאומיות

תרגיל חטיבתי של גולני
תרגיל חטיבתי של גולני | צילום: דובר צה''ל

אמיר שניידרמן, אחד מהחיילים שלא הורשו להיכנס סיפר כי "סגרנו חוזה. הכול כבר היה סגור, המספרים, המחירים, כמות האנשים. שבוע-שבועיים לפני המסיבה עצמה, הודיעו לנו שאי-אפשר לבצע את ההפקה, בגלל שאנחנו גולני - כאילו אנחנו לא מספיק טובים. מה ההבדל בין גולני ליחידה אחרת?".

ד', מנהל היח"צ במועדון אמר כי "אני לא יודע על מה אתה מדבר, אין לי מושג. לא זכור לי בכלל העניין הזה. נראה לי שאתה מתבלבל עם מישהו אחר. המועדון ואני לא עושים שום אפליה. אם ראית את ההודעות אתה מוזמן ללכת לעורך דין ושהוא יעשה מה שהוא יודע - אני לא כתבתי שום דבר כזה".

מטעם עורך הדין שמייצג את המועדון נמסר בתגובה כי "אין למועדון המדיסון שליטה על הדברים הנאמרים על ידי אותם יחצ"נים. במקרה הנדון הנחיית מעודון המדיסון הייתה ברורה וחד משמעית, יש לבטל את האירוע בשל מגבלת תפוסת קהל על פי רישיון העסק. לראיה גם בתכתובות שהוצגה נכתב כי האירוע מבוטל בשל בעיית תפוס ולא מכל סיבה אחרת".