שוב נפער בור באיילון: 3 נתיבים נחסמו מלה גוארדיה לדרום

בעקבות בור שנפער בקרקע, ככל הנראה כתוצאה מקריסת תעלת ניקוז, שלושה מתוך חמישה נתיבים נחסמו לתנועה ממחלף לה גוארדיה דרומה. גורמים מקצועיים והנדסיים בודקים את האירוע, הנהגים מתבקשים לנהוג בדרכים חלופיות

זמן צפייה: 01:36

בעקבות בור שנפער הבוקר (שישי) בכביש 20 (נתיבי איילון), סמוך לפסי הרכבת בנתיב השמאלי במחלף לה גוארדיה לכיוון דרום, שלושה נתיבים מתוך חמישה נחסמו לתנועה מלה גוארדיה דרומה. תחילה עלה חשש שמדובר שוב בבולען שנפער בכביש, אך ככל הנראה מדובר בבור שנוצר כתוצאה מפיצוץ של צינור ניקוז כתוצאה מקריסת תעלת ניקוז.

גורמים מקצועיים והנדסיים בודקים את האירוע. מאגף התנועה של המשטרה נמסר כי מומלץ לנהגים לנהוג בדרכים חלופיות ולהישמע להוראות השוטרים במקום.

חשש לבולען בנתיבי איילון, סמוך למחלף לה גווארדיה
חשש לבולען בנתיבי איילון, סמוך למחלף לה גווארדיה | צילום: אבשלום ששוני

הבור באיילון ליד לה-גווארדיה
הבור באיילון ליד לה-גווארדיה | צילום: פז בר

כזכור, לפני כחודשיים נפער בולען בנתיבי איילון לכיוון דרום, סמוך למחלף השלום. העלייה לרחוב השלום הייתה סגורה במשך שבועיים לצורך בדיקות בטיחות, עד שנפתחה לתנועה לאחר פענוח תוצאות הבדיקות של תת-הקרקע שהתבצעו כדי לבדוק האם יש חשש לבולענים נוספים.

מאמצים לתקן את הבור שנפער באיילון ליד לה-גווארדיה
מאמצים לתקן את הבור שנפער באיילון ליד לה-גווארדיה | צילום: פז בר

כמו כן, בתחילת השבוע נפער בור בפינת הרחובות אבן גבירול וצייטלין במרכז תל אביב,ושני נתיבים ברחוב אבן גבירול לכיוון צפון נחסמו למעבר כלי רכב. בעקבות גילוי הבור, קבלן של נת"ע סגר את המקטע, והתבצעו במקום עבודות הנדסיות. על פי גורמי המקצוע בשטח, מדובר בשקיעה לא עמוקה. הקשר לעבודות על הקו הירוק של הרכבת הקלה נבחן.