"נכנס עימו למלתחה ואיים עליו": חשד - בן 9 הותקף מינית בחולון

פוסט שפורסם ברשת מגולל סיפור של אם לילד, שטוענת כי בנה נאנס ע"י גבר זר שעקב אחריו בקאנטרי. הוגשה תלונה במשטרה, אולם המקרה לא נבדק משום שחוקרי הילדים הם עובדים סוציאליים השובתים כעת

זמן צפייה: 01:28

חשד לתקיפה מינית בחולון: אם שהלכה עם בנה לקאנטרי בעיר סיפרה היום (שני) כי גבר זר שעקב אחרי בנה בן ה-9 התקיף אותו מינית במלתחות של המקום. היא הגישה תלונה במשטרה, אולם בשל שביתת העובדים הסוציאליים - שהם בעצם חוקרי הילדים המוסמכים לחקור את הילד, החקירה נעצרה. כך, ללא עדותו של המותקף, לא ניתן לעצור את אותו הגבר החשוד בתקיפה.

תחילת הסיפור ביום רביעי שעבר ב"קאנטרי חולון". אז, לקראת סגירת המתחם, שלחה האם את בנה להתקלח לבד במתלחות. לפי פוסט שפורסם בפייסבוק בנושא מפיה של האם, עברו כמה דקות והילד טרם חזר. "נחרדתי לראות שהוא יוצא עם גבר נוסף בשנות בשנות ה-50 לחייו. מראה שחום, לובש כל הזמן בגדים שחורים".

"בהתחלה לא הבנתי מה קורה", הוסיפה האם, "וכשבאתי לפנות אליו, הבן שלי אמר לי: 'אמא, עכשיו תהיי בשקט'". כששאלה את בנה מה קרה במלתחות, השיב לה שאותו גבר נכנס עימו לתא. "הבן שלי אמר לו שהוא מתקלח ומשם עבר לשירותים. אותו הגבר הגיע לשם, סתם לו את הפה, ואמר לו שאם יגיד משהו - זה יהיה מאוד לא טוב".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

בן 4 במצב אנוש לאחר שנשכח ברכב בדימונה במשך כמה שעות

מנדלבליט עונה לאוחנה: לעולם לא מקבלים החלטות משיקולים אישיים

בדרך לחיסון? אוני' אוקספורד השלימה בהצלחה שלב ראשון בניסוי

ניידת משטרה
ניידת משטרה (אילוסטרציה) | צילום: דוברות המשטרה

מכאן והלאה הפסיקה האם את תיאור המקרה מפאת שמירה על פרטיותו, אולם כתבה: "אני בטוחה שאתם מדמיינים את תסריט האימה". לדבריה, היא פנתה להנהלת הקאנטרי על מנת לקבל את הפרטים של אותו גבר והגישה נגדו תלונה במשטרה.

"מה שקרה זה שהרחיקו אותו לשבועיים מהקאנטרי", סיפרה. "זה בסך הכול מה שיכלו לעשות כיוון שאין תלונות נוספות על מקרים נוספים, וכיוון שאין כעת עובדות סוציאליות שיכולות להבין מה בדיוק היה שם".

העובדים הסוציאליים, כאמור, שובתים מזה כמה ימים במחאה על קריסת שירותי הרווחה, מגיפת האלימות כלפיהן, העומסים והשכר הנמוך. ביום חמישי הן הפגינו בעשרות צמתים ברחבי הארץ ואף חסמו את הרכבת הקלה שבירושלים.