"ד"ר צהבת" נעצר בחשד שביצע מעשים מגונים בצעירה והפיץ המחלה

פרסום ראשון: סרגיי פונטוס נעצר שוב לאחר שתושבת המרכז התלוננה כי הטריד אותה במהלך עיסוי במלון בים המלח, ומעצרו הוארך עד ליום ראשון. משרד הבריאות בודק אם הפיץ את המחלה

זמן צפייה: 02:21

דוקטור סרגיי פונטוס, המכונה "דוקטור צהבת", נעצר על ידי המשטרה בחשד שהפיץ את המחלה בזמן שביצע מעשים מגונים בבית מלון בים המלח. בית משפט השלום בבאר שבע האריך היום (חמישי) את מעצרו עד ליום ראשון, וקבע כי הוא חשוד בעשיית מעשה שעלול להפיץ מחלה. במקביל, חומרי החקירה העוברו גם למשרד הבריאות, שבודק אם היו מקרים נוספים עבר ואם פונטוס הפיץ את המחלה שוב. פונטוס נעצר לאחרונה לאחר שצעירה תושבת המרכז ששהתה במלון בים המלח, התלוננה כי המעסה במלון הטריד אותה במהלך עיסוי.

בשנת 2010 בית המשפט העליון קיצר בשנתיים את מעצרו של פונטוס, שהדביק חולים בצהבת בבית החולים סורוקה בבאר שבע. זאת, לאחר שנידון ל-12 שנות מאסר בשנת 2008, לאחר שהורשע בהדבקת 37 מטופלים, בהם נשים שעברו טיפולי פוריות, בנגיף צהבת C.

לעוד כתבות בחדשות 13: 

רופא מהמרכז הואשם בעבירות מין בקטינים: "ניצל גילם ותמימותם"

מעצר הרופא הוארך: "חשד שביצע מעשי סדום בקטינים נוספים"

הרופא המתחזה שחשוד בהזרקת חומרים מסוכנים למטופלות - שב לעבוד

מלונות בים המלח
מלונות בים המלח

פונטוס, שהיה מכור לסמים, נהג להזריק לגופו מנות סם מסוג פנטניל - שגנב מבית החולים. בשנת 2003 פוטר לאחר שהודה כי צרך סמים. נמצא כי הוא הזריק לנשים באותו מזרק שבו הזריק סמים לעצמו, והורשע בחבלה חמורה, הפצת מחלה, גניבה, מעשה פזיזות ושימוש בסמים.

בתחילת החודש שעבר הוארך מעצרו של עידן ברק, רופא משפחה מאזור המרכז שנעצר בחשד למעשה סדום בקטינים, סחיטה באיומים והחזקת חומרים פדופיליים. על פי החשד, הרופא התכתב עם מספר קטינים באפליקציות היכרויות - וגרם להם לבצע בעצמם מעשי סדום. כמו כן, נפגש החשוד עם כמה מהקטינים שעימם התכתב וברשותו התגלו סרטונים ותמונות פורנוגרפיות אסורות.

ממשטרת ישראל נמסר: "עם התפתחות החקירה וממצאיה, המשטרה מייחסת לחשוד מפגשים עם קטינים מתחת לגיל 16 בארץ ובחו"ל, וכן נתפסו ברשותו מאות קבצי תועבה של קטינים. החקירה החלה בעקבות דיווח של קטין למוקד 105 והיא מתנהלת בשיתוף פעולה עם משרד הרווחה ומלווה על ידי מחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה".