אלימות בביה"ס: תלמיד זרק אבנים והרביץ למורה ביהוד-מונוסון, הלימודים במוסד יושבתו לשעה

עקב מקרה אלימות חמור כלפי מורה, במסגרתו תלמיד ביה"ס "הרצל" זרק אבנים ופגע בראשה של מורתו, הרים את ידיו ואיים עליה לעיני תלמידי הכיתה, הסתדרות המורים תשבית את הלימודים לשעה. בן דוד: "מורה שמפחד להגיע לעבודה - אבסורד"

בית ספר סגור

תלמיד בבית ספר "הרצל" ביהוד מונוסון הפעיל אלימות פיזית ומילולית כלפי מורתו, במסגרתה זרק עליה אבנים ופגע בראשה וברגלה, הרים את ידו עליה ונכנס לכיתה עם קורת עץ ואיים עליה לעיני כלל התלמידים. בעקבות האירועים, הסתדרות המורים תשבית מחר (שלישי) את המוסד החינוכי למשך שעה לתלמידים בין עד השעה 9:00 לצורך הסברה לצוות המורים עם נציגות של הסתדרות המורים.

המורה שסובלת מאלימות מצד התלמיד, לא מגיעה למקום עבודתה בגלל חשש לפגיעה בה מצדו. לפי בית הספר בו לומד, התלמיד מפעיל מתחילת שנת הלימודים אלימות קשה כלפי הצוות החינוכי וחבריו לכיתה.

בית ספר
בית ספר

התלמיד המדובר הושעה ליומיים מבית הספר, כשבמקביל נעשו שיחות מרובות עם הורי התלמיד, אך "המצב רק הולך ומחמיר" לפי בית הספר. עוד נמסר מבית הספר הרצל: "הוא מתנהג באלימות, מפריע לשיעורים, מושעה מבית הספר וחוזר חלילה".

בתגובה לאירוע, מזכ"לית הסתדרות המורים, יפה בן דוד אמרה "אני מגנה כל גילוי של אלימות כלפי צוותי ההוראה. המצב הפך לבלתי נסבל. לאן הגענו? עובדי הוראה מפחדים להגיע ללמד, זה אבסורד. כל יום שומעים על מקרה אלימות חדש. בקצב הזה לא יישארו עובדי הוראה שיסכימו ללמד".

מעיריית יהוד-מונוסון נמסר בתגובה: "רואים בחומרה כל מקרה אלימות. מדובר במקרה חריג של תלמיד בשכבת כיתות ב' המטופל על ידי הפיקוח של משרד החינוך וגורמים נוספים. לפי החלטה חד צדדית של הסתדרות המורים, הלימודים בבית הספר הרצל בעיר יתחילו מחר בשעה 9. שאר בתי הספר בעיר יפעלו כסדרם".