מבצע "פני מלאך": נמשכים החיפושים אחר היימנוט בת ה-9

מבצע החיפושים אחר הילדה היימנוט קסאו, שנראתה בפעם האחרונה ביום ראשון שעבר בסמוך למרכז הקליטה בצפת, כולל עשרות שוטרים, כלבנים, חוקרים ואנשי מז"פ שממשיכים בסריקות נרחבות. מהמשטרה נמסר: "פועלים להביא למציאתה בריאה ושלמה"

זמן צפייה: 00:53

היום השביעי למבצע: החיפושים אחר הילדה הנעדרת היימנוט קסאו בת ה-9 נמשכים גם היום (ראשון). עשרות שוטרי המחוז הצפוני בסיוע מתנדבים רבים, פרשים, כלבנים, אנשי זיהוי פלילי וחוקרים מוסיפים לחפש אחר קסאו ללא הרף, בזמן שחקירת היעלמותה ממשיכה.

גובהה של היימנוט קסאו הוא 1.20 מטר, שיערה כהה, מבנה גופה רזה ועיניה כהות. היא נראתה לאחרונה כשהיא לובשת מכנסיים בצבע ורוד ומעליהם חצאית שחורה וחולצה לבנה. כל היודע דבר על מקום הימצאה מתבקש לפנות למוקד 100 של משטרת ישראל, למשטרת צפת בטלפון 04-6978444, לחפ"ק החיפושים בטלפון 04-6827475 או למוקד יכ"ל - 0544876709.

היימנוט קסאו
היימנוט קסאו

היימנוט נראתה לאחרונה ביום ראשון שעבר בסמוך לשעה 19:30 כשיצאה ממרכז הקליטה בצפת הסמוך לביתה. מדוברות המשטרה נמסר: "מאז הדיווח על היעדרותה של היימנוט בת ה-9, שוטרי משטרת ישראל ומתנדבים רבים פועלים למציאתה. מבצע "פני מלאך" מנוהל מהחפ"ק שהוקם במרכז הקליטה ברחוב צה"ל 9 בצפת בו מתגוררת היימנוט. אנו שומרים על קשר רציף עם משפחת קסאו ומעדכנים אותם על כל התפתחות בפרשה".

כוחות משטרה גדולים בחיפושים בצפת
כוחות משטרה גדולים בחיפושים בצפת | צילום: דוד כהן, פלאש 90
המפכ״ל יעקב שבתאי ומפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה עם אמה ואחותה של היימנוט קסאו
המפכ״ל יעקב שבתאי ומפקד מחוז צפון ניצב שוקי תחאוכה עם אמה ואחותה של היימנוט קסאו

מפקד מחוז צפון במשטרה, ניצב שוקי תחאוכה, אמר בהערכת מצב שקיים ביום רביעי: "הדבר הכי חשוב כרגע - לאתר את הילדה". המפכ"ל רב-ניצב יעקב שבתאי אמר בזירה: "בודקים את כל כיווני החקירה, כולל מצלמות, מודיעין וסריקות. מקווה שנמצא אותה כמה שיותר מהר". כמו כן, מיחידת הכלבנים לישראל (יכ"ל) נמסר כי "קיים חשש ממשי לחייה". המפכ"ל נפגש עם אמה של של היימנוט, בלצ'או, ואחותה ירוסלם, והבטיח: "נהפוך כל אבן בניסיון לאתר אותה בריאה ושלמה".