תיעוד: עוקף משאית בקו הפרדה רצוף וכמעט מתנגש ברכב ממול

במסגרת פעילות אכיפה על כביש 60, שעיקרה אכיפה כנגד נהגים הנוהגים בפרעות בכביש באופן המסכן חיים, עצרו השוטרים פלסטיני שחצה בקו לבן ועקף משאית פול-טריילר, תוך שהוא גורם לכלי הרכב שהגיע ממולו לסטות מנתיבם תוך סיכון חיים ממשי • צפו

זמן צפייה: 00:11

במסגרת פעילות אכיפה על כביש 60 של שוטרי התנועה במחוז ש"י, שעיקרה אכיפה כנגד נהגים הנוהגים בפרעות בכביש באופן המסכן חיים, עצרו השוטרים פלסטיני שחצה בקו לבן ועקף משאית פול-טריילר, תוך שהוא גורם לכלי הרכב שהגיע ממולו לסטות מנתיבם תוך סיכון חיים ממשי.

במסגרת פעילות האכיפה רישיונו של החשוד נתפס ל-30 יום ורכבו הושבת גם כן ל-30 יום. בנוסף נתפסו עוד חמישה נהגים שנאכפו בהתאם. כזכור, בשבוע שעבר שידרנו במהדורה המרכזית כתבה נרחב על המצב העגום בכבישי יהודה ושומרון, שהפכו לשטח הפקר.

לפי נתוני הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה, בשנה האחרונה נהרגו 38 בני אדם בתאונות דרכים ביהודה ושומרון, אבל על פי הנתונים שבידי הפלסטינים, באותה שנה נהרגו עוד 133 בני אדם. למרבה האבסורד, הרשויות בישראל לא סופרות את ההרוגים והפצועים הפלסטינים בתאונות דרכים, דבר שגורם לכך שכבישים אדומים בוהקים כמו אלה שביהודה ושומרון - אינם מוגדרים כאלה.