עוד אסון בדרום: פעוטה כבת שנה טבעה למוות לאחר שנפלה לגיגית מים

פעוטה כבת שנה נפלה לגיגית מים בביתה שברהט. היא פונתה למרפאה המקומית ובוצעו בה פעולות החייאה, אך בבית החולים סורוקה בבאר שבע נאלצו לקבוע את מותה. שוטרים נמצאים במקום ופתחו בבדיקה

Whatsapp Image 2022 04 03 At 1
מרפאה ברהט (ארכיון) | צילום: דוברות איחוד הצלה

פעוטה כבת שנה נפגעה היום (ראשון) לאחר שנפלה לתוך גיגית מים בביתה שברהט. היא הובאה למרפאה המקומית שם בוצעו בה פעולות החייאה ולאחר מכן היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, אך שם נאלצו לקבוע את מותה. המשטרה פתחה בבדיקת האירוע.

ג'אבר אבו ג'עפר חובש איחוד הצלה מסר: "ביצענו פעולות החייאה ממושכות על הפעוטה, שלפי מה שנמסר לנו טבעה בדלי מים עם כלור והובאה על ידי בני משפחתה למרפאה. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים סורוקה בבאר שבע תוך המשך פעולות החייאה במצב אנוש". כאמור, בבית החולים נקבע מותה.

רק בשבוע שעבר נפטר אברהם סעדיה בן השנה לאחר שנפל לדלי צבע בביתו שבנתיבות וטבע. צוותי רפואה שהגיעו למקום ביצעו בו פעולות החייאה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותו. מדובר במשפחה בעלת שמונה ילדים, כאשר הפעוט שטבע הוא בין שני הצעירים ביותר.

פנחס, דודו של אברהם, סיפר: "לא יודעים איך להמשיך מכאן. אברהם היה ילד עדין ומתוק. החיסרון שלו כבר מורגש. האור שהוא היה מפיץ בבית חסר. הפנים הטהורות שלו והמבט המלאכי, רק האמונה מחזיקה אותנו".

יומיים לאחר מכן טבע פעוט כבן שנה טבע בבריכת דגי נוי במושב בן זכאי, הסמוך ליבנה. צוותי מד"א שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים קפלן ברחובות במצב אנוש.