פעוטה בת 3 נהרגה מפגיעת גדר שקרסה בנס ציונה

צוות מד"א שהוזעק לזירה ברחוב משה לרר בעיר פינה את הפעוטה שסבלה מחבלת ראש קשה לבית החולים אסף הרופא, אך לאחר ביצוע פעולות החייאה נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. מעיריית נס ציונה נמסר: "העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל"

זמן צפייה: 00:44

פעוטה בת שלוש וחצי תושבת נס ציונה נהרגה הערב (חמישי) לאחר שקרסה עליה גדר בטיחות ברחוב משה לרר בעיר. הפעוטה הובלה לבית החולים אסף הרופא שבראשון לציון כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה לאחר ניסיונות החייאה של צוותי מד"א שהגיעו לזירת האירוע, ובתום מאמצי החייאה נוספים של צוות בית החולים נאלצו לקבוע את מותה.

חובש רפואת חירום במד"א אברהם ממו סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הפעוטה שוכבת על המדרכה כשהיא מעורפלת הכרה וסובלת מחבלת ראש קשה. הענקנו לה טיפול רפואי שכלל חבישות וקיבועים ופינינו אותה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים כשמצבה קשה".

מעיריית נס ציונה נמסר: "עיריית נס ציונה כואבת ואבלה על האירוע הטרגי שהתרחש אחר הצהריים בעיר, ושולחת תנחומים למשפחתה של הילדה. צוותי אגף החינוך והשירות הפסיכולוגי בעיר מעניקים סיוע וליווי למשפחה ועוטפים את המשפחה ברגעיה הקשים. מתחקיר ראשוני שבוצע באמצעות מצלמות האבטחה עולה כי מדובר בשער סמוך לגינה, שהוצא ממקומו לפני כיומיים. העירייה תוסיף לחקור את האירוע הקשה בשיתוף מלא עם משטרת ישראל. יהי זכרה ברוך"

על פי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בעשור האחרון מתו ארבעה ילדים כתוצאה מנפילת שער, והיו למעלה מאלף פניות למיון כתוצאה מהיפגעות שערים. אורלי סילבינגר, מנכ"לית הארגון, מסרה: "לצערי המקרה הטראגי היום בנס ציונה אינו כל כך נדיר. אנו שומעים לעיתים קרובות מידי על היפגעות מיותרת של ילדים כתוצאה ממפגעים. תשתיות שאינן מטופולת כראוי הן סכנה של ממש, ולא פעם מביאות לפציעות חמורות ואף למוות, כפי שקרה היום. אני קוראת לכל הנוגעים בדבר לקחת אחריות ולפעול למניעת האסון הבא".