בשורה לנהגים: תחנת רכבת השלום תיפתח כבר מחר

בעקבות הערכת מצב שהתקיימה, והתקדמות מהירה של עבודות הכרייה באזור, הורה שר התחבורה ישראל כץ על פתיחת התחנה כבר מחר בשעה 5:00 בבוקר

זמן צפייה: 00:29

אחרי כמה ימים של עומסי תנועה כבדים ברחבי תל אביב, ובעקבות הנחיית שר התחבורה ישראל כץ, תחנת רכבת השלום בתל אביב תיפתח כבר מחר (חמישי) בשעה 05:00 בבוקר.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

לאחר הערכת מצב שבוצעה ברכבת ישראל, הורה כץ הורה להקדים את פתיחת תחנת רכבת השלום, לאחר שהתברר כי עבודות הכרייה של הקו אדום עומדות בקצב המאפשר להקדים את פתיחת התחנה.

כבר אתמול נודע כי הנהלת רכבת ישראל בוחנת אפשרות לקצר את זמן סגירת התחנה. סגירת התחנה התבצעה בהתאם להנחיות ההנדסיות הנגזרות מעבודת מכונת הכרייה - TBM - מתחת למסילות.

xxx

תחנת השלום נסגרה בלילה שבין ראשון לשני. התכנון המקורי היה לפתוח את התחנה לפעילות מחודשת רק בשבוע הבא. משרד התחבורה ורכבת ישראל מספקים תחבורה ציבורית חליפית ושאטלים, אולם מאז הסגירה מורגשים עומסי תנועה בתל אביב בשל השיבושים בפעילות הרכבת.

עוד נמסר מהנהלת הרכבת כי אנשיה עוקבים בחדר מצב מיוחד שהוקם בכדי להקל על הבעיות התחבורתיות שנוצרו. הנתונים מהשטח מנותחים כל העת ונעשים תיקונים נקודתיים בתנועת הרכבות ובכמות השאטלים.