"קיוויתי שאשרוד": הפצוע מהפיגוע במעלה אדומים משחזר

יוסי נהון נורה על-ידי המחבל בפיגוע במעלה אדומים. הוא פונה לבית החולים שערי צדק בירושלים ומצבו הוגדר בינוני. היום הוא שחזר: "בהתחלה לא עיכלתי מה קרה. הייתי קפוא. חשבתי תמיד שלי זה לא יקרה. כל הדרך לבית החולים רק קיוויתי לשרוד"

זמן צפייה: 02:45

יוסי נהון, שנפצע באורח בינוני בפיגוע הירי במעלה אדומים השבוע ואושפז בבית החולים שערי צדק בירושלים, שחזר היום (חמישי) את שאירע: "בהתחלה לא עיכלתי מה קרה. הייתי קפוא. חשבתי תמיד שלי זה לא יקרה. כל הדרך לבית החולים רק קיוויתי לשרוד".

הוא סיפר כי כדור שירה המחבל פגע בו בגבו - אך לא פצע איברים פנימיים, ולכן הוא לא נזקק לניתוח. "הפגיעה השנייה היא נפשית. ניסיתי להבין איך זה קרה".

[brightcove_iframe video_id='news-part-2302081101' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד הפיגוע' poster='' kid='1_undv9qum' duration='16']

כאמור, שישה בני אדם נפצעו שלשום בפיגוע הירי בסמוך לקניון במעלה אדומים. אחד מהם במצב קשה וארבעה נוספים במצב בינוני וקל. המחבל, מהנד מזארעה מהכפר עיזריה הסמוך למעלה אדומים, עבד במתנ"ס העירוני כעובד ניקיון והיה לבוש בווסט צהוב כאשר ירה בנשקו ופגע בעוברי אורח.

Whatsapp Image 2023 08 01 At 1
זירת הפיגוע במעלה אדומים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90
Whatsapp Image 2023 08 01 At 1
זירת הפיגוע במעלה אדומים | צילום: חיים גולדברג, פלאש 90

לאחר הירי הוא רץ לעבר השיחים, שם החביא את התיק עם המחסניות הנוספות - ונוטרל על ידי קצין מג"ב שהיה בחופשה לפני שהספיק לטעון את נשקו. באזור זירת הפיגוע נמצא התיק של המחבל ובו כדורים שנדמים כמיועדים לנשק M-16