בעקבות גל פריצות: תושבות אופקים הקימו סיירת נגד הפשיעה

תושבי העיר הדרומית החליטו לקחת את השליטה לידיים, ובשיתוף פעולה עם המשטרה ועם העירייה - הקימו סיירת מיוחדת שמורכבת בעיקר מנשים תושבות העיר, שתגביר את הנוכחות באזור ולהחזיר את הביטחון לתושבים

זמן צפייה: 01:39

בעקבות גל פריצות באופקים בשבועות האחרונים, החליטו תושבי העיר להרים את הכפפה, ובשיתוף פעולה עם המשטרה ועם העירייה - הקימו סיירת מיוחדת במטרה להחזיר את השקט והרוגע לרחובות. הסיירת מורכבת בעיקר מנשים, תושבות העיר, שהחליטו לקום ולעשות מעשה.

במהלך השבועות האחרונים חלה עלייה בכמות הפריצות לכלי רכב ולבתים פרטיים בעיר הדרומית ביחס לעבר. בסרטוני מצלמות אבטחה שהגיעו לידי חדשות 13, ניתן לראות בין היתר גנב נכנס אל תוך בית, ואת תושבת העיר שתפסה אותו בשעת מעשה צועקת לעזרה. במקרה אחר אפשר לראות את הגנבים נמלטים לאחר שפרצו לבית בעיר.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2209201834' autoplay='0' credit='' desc='ניסיון פריצה לרכב באופקים' poster='' kid='1_8b58rp5x' duration='']

תושבים רבים פנו למשטרה ולעיריית אופקים לאור כמות הפשיעה העולה על מנת שיטפלו במצב המטריד, אך במקביל עשרות נשים ותושבים הקימו את הסיירת על מנת להגביר את הנוכחות באזור ולהחזיר את הביטחון לתושבים.