טרגדיה באוסטרליה: תייר ישראלי בן 26 נפל אל מותו מצוק

הישראלי, שטייל בקווינסלנד, נפל מגובה רב לאחר שככל הנראה החליק במהלך טיפוס על סלעים במפלי איזבלה שבצפון המדינה. צוותים רפואיים ניסו לבצע בו החייאה, אך מותו נקבע במקום. הרשויות יצרו קשר עם משפחתו דרך הקונסוליה הישראלית לצורך הבאתו לקבורה בארץ

אוסטרליה מפל צוק

תאונה טראגית: ישראלי בן 26 נפל אל מותו ממפל בזמן שטייל בקווינסלנד, אוסטרליה. כך פורסם היום (שני) בתקשורת המקומית במדינה. על-פי דיווחי הרשויות באזור, הוא טיפס על הסלעים במעלה המפל, וככל הנראה החליק - ונפל לתוך המים. הרשויות יצרו קשר עם משפחתו דרך הקונסוליה הישראלית, לצורך הבאתו לקבורה בארץ.

שירותי ההצלה המקומיים בקווינסלנד הוזעקו ביום ראשון באזור השעה 16:00 (שעון מקומי) למפלי איזבלה שבצפון המדינה, לאחר קבלת הדיווח על מטייל שנפל במהלך הטיפוס. פראמדיקים ניסו לבצע בו החייאה, אך מותו נקבע במקום. דווח כי גשם כבד ירד בשעות אחר הצוהריים ביום שבו התרחשה התאונה, אך הרשויות טרם קבעו האם הדבר תרם למותו.

גורם משטרתי מקומי אמר לתקשורת כי התייר הישראלי היה במפל עם אנשים נוספים, וכי נדרשת חקירה כדי לקבוע כיצד הוא מת. "לא נדע עד שנקבל את תוצאות הבדיקה הרפואית", אמר, והוסיף: "זה ייתן לנו תמונה ברורה יותר של מה הייתה סיבת המוות".

התקשורת במדינה דיווחה כי מדובר במוות השלישי בתוך פחות משנתיים במפלי איזבלה, מפל גבוה ורב-קומות בפרבר אדמונטון הדרומי של קיירנס. חבר מועצה בעיר אמר לתקשורת כי מספר תושבים מקומיים קראו זה מכבר לסגור את הגישה הציבורית למפלים. "יש שם שילוט המזהיר מפני הסכנות ומקרי המוות שקרו, אך הסכנה היא בטיפוס במעלה הסלעים בתנאי שטח חלקלקים", אמר.