מודי בר-און הובא למנוחות: "אין דרך להיכנס לנעלייך"

מאות ליוו למנוחות את איש התקשורת והיוצר שנפטר לאחר מאבק במחלת הסרטן. "חבל שלא זכה לראות את הדברים היפים שכתבו עליו", ספד יורם ארבל. אחותו של בר-און: "קסמו האישי הכובש השאיר את חותמו בכל אדם"

זמן צפייה: 03:28

מאות חברים, קולגות ובני משפחה ליוו הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין האזרחי "בשביל מנוחה נכונה" בראשון לציון את איש התקשורת והיוצר מודי בר-און, שהלך אתמול לעולמו לאחר מאבק במחלת הסרטן.

ראשון הסופדים היה אייל אופנהיים, שעבד עם בר-און בערוץ הספורט: "היית אמן של מילים. רק אתה יכולת להגדיר את מצבך הרפואי במילים 'הרופאים פיטרו אותי'. אין דרך להיכנס לנעלייך כי כבר לא מייצרים נעליים כאלה".

בין הסופדים היה גם השדר המיתולוגי יורם ארבל שאמר: "חבל שמודי לא זכה לראות בסוף חייו את כל הדברים היפים שכתבו עליו אתמול". לאחר מכן עלתה להספיד אביגיל, אחותו של בר-און: "מעולם לא עלה על דעתי שאספיד את אחי הקטן. הכאב כבד מנשוא. בימי המחלה ולאחר מותו ליבי עלה על גדותיו להיווכח כמה אהוב היה אחי. קסמו האישי הכובש השאיר את חותמו בכל אדם שנגע בו".

הלוויה מודי בר און
מאות בהלוויית מודי בר און

בתו צוף המשיכה את הדברים: "יותר מכל דבר אחר, מהכישרון והצחוקים והרגישות, הסיפור של אבא הוא סיפור של אהבה. בהרבה מובנים אבא היה עייף, אבל הוא נלחם להיות איתנו. יש משהו קצת פתטי, אבל גם מרגש לראות גבר בן 60 שחייב לדבר עם אשתו כל יום בטלפון כשהיא בחו"ל כי הוא מתגעגע".

נטלי, בתו השנייה של בר-און, סיפרה בהלוויה: "אבא היה איש של אהבה. הוא אהב הכי הרבה את המשפחה ואת הפועל חיפה וגם מיץ ענבים. הוא היה אוהד. היסוד האוהדי מחייב לעמוד בסטנדרט של מושא האהבה ולכן הוא היה עסוק בלהיות יוצר: יותר מדויק יותר שנון יותר אוהד".

מודי בר-און
מודי בר-און

בחודש ינואר השנה הודיע ערוץ הספורט כי בר-און מתמודד עם סיטואציה רפואית מורכבת ו"מטפל בזה בצורה יסודית ומקצועית", לאחר שנעדר מהשידורים. בגמר ליגת האלופות שנערך בשבת האחרונה, ושודר בערוץ הספורט, קריין בר-און קטע מעבר ממיטתו בבית החולים.

בר-און החל את דרכו כסטנדאפיסט, ובתחילת שנות ה-90 הצטרף לצוות הכותבים של תוכנית הטלוויזיה "החמישייה הקאמרית". בנוסף הוא כתב וביים מחזות, ואת דרכו בערוץ הספורט החל בשנת 1994. בר-און הנחה במשך שנים רבות את אולפן ליגת האלופות בערוץ, ובשנים האחרונות הגיש גם את אולפן המשחק המרכזי בליגת העל.

יחד עם ענת זלצר יצר בר-און כמה תוכניות דוקו, ביניהן הסדרות "הכל אנשים", "במדינת היהודים", "כביש 90" ו"שיעור מולדת". בין השנים 2015-2003 שימש בר-און כפרזנטור של בנק דיסקונט, ובנוסף הוא לימד קולנוע במכללה האקדמית ספיר. בר-און הותיר אחריו אישה ושני ילדים.