"הסיבה לקום בבוקר": אימו של החלל - והחיים שהיא נושאת בבטנה
ביום שישי האחרון קיבלה עינב חבשוש את הבשורה הקשה מכול - בנה נוה נפל באסון הטנק בדרום לבנון. היום, בעיצומה של השבעה, היא מתיישבת מול המצלמה ומספרת על הילד שגידלה במשך 20 שנה - ועל האחות החדשה שהיא נושאת ברחמה, אותה נוה לא יספיק להכיר. "התקשרנו אליו בווידאו ואמרנו לו שיש לנו מתנה בשבילו, שאני בהיריון. הוא בכה והתרגש"
ישי פורת | 20:30
זמן צפייה: 02:44


