אלפי ישראלים נחתו כדי להצביע, הרבה יותר עזבו לפני הבחירות

אחרי חודשיים של הגבלות בנתב"ג, הלילה נפתחו השמיים באופן רשמי והישראלים שינחתו יוכלו להצביע בבחירות. עם זאת, דווקא רבים מהאזרחים החליטו לוותר על הזכות להצביע וטסו לחופשה בחו"ל

זמן צפייה: 02:33

נמל התעופה בן גוריון שב הלילה (ראשון) בחצות לפעילות לאחר חודשיים בהם הוטלו עליו מגבלות. אלפי ישראלים כבר נחתו בארץ ויוכלו להצביע בבחירות, אך רבים יותר העדיפו לוותר על זכות ההצבעה ולטוס לחופשה בחו"ל. "חיכיתי שנתב"ג ייפתח כדי לנסוע קצת ולהתאוורר", אמרה אחת הנוסעות הנרגשות.

"קיבלנו אלפי פניות ביום מישראלים המעוניינים לצאת לחופשה החל מיום אחרי הבחירות. יש גם כאלה המעוניינים לצאת לפני הבחירות וביום הבחירות עצמו", סיפר עוז ברלוביץ, סמנכ"ל חברת ארקיע.

בדיקת קורונה בנתב''ג
בדיקת קורונה בנתב''ג

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

לאחר פתיחת המשק: שיעור האבטלה בפברואר ירד ל-16.7%

פחות מיממה לתחילת ההצבעה: כל מה שצריך לדעת בדרך אל הקלפי

משרד הבריאות: שיעור הבדיקות החיוביות – הנמוך ביותר מנובמבר

בנמל התעופה כבר נערכים להצבת קלפיות לטובת הנוחתים ביום הבחירות, ובנוסף, הציבו עמדות מיוחדות לבדיקות קורונה, שם נרשמו אמש עומסים גדולים.

הידיעה על פתיחת השמיים, הגיעה גם למשרד הבריאות שעוקב בדאגה אחר הנושא מחשש לכניסתם של זני קורונה חדשים לישראל. לפי שעה, ישנן מגבלות שעוד לא הוסרו ואין בכוונת משרד הבריאות להביא לביטולן .ממונה הקורונה, פרופ' נחמן אש, התייחס לסוגייה והרגיע כי אין רצון להוסיף הנחיות מורכבות יותר ולבלבל את הציבור. עם זאת, הדגיש כי "עטיית המסכות נדרשת גם בחוץ וגם בפנים".