העדות נגד אסי עזר: למשטרה אין כוונה לפתוח את התיק מחדש

לפי המשטרה, במהלך עדותו של נהרי, הוא הפנה את החוקרים לאדם אחר שבידיו פרטים על נפגעים נוספים לכאורה מאסי עזר, אך הוא טען כי הוא לא מכיר את הדברים וכי הוא לא מתכוון לשתף פעולה בחקירה. נהרי: "מרגיש מרומה ומנוצל"

זמן צפייה: 03:28

העדות של השחקן יהודה נהרי נגד אסי עזר: לאחר שגבתה ממנו עדות, למשטרה אין כוונתה לפתוח את תיק החקירה מחדש - כך דווח הערב (רביעי) בחדשות 13. לאחר שהמשטרה בדקה את טענותיו של נהרי והבינה שמדובר בהתיישנות, התיק הועבר לידי הפרקליטות ושם נסגר.

במהלך עדותו, הפנה נהרי את החוקרים לאדם נוסף שיכול היה לתת פרטים נוספים על אנישם אחרים שעזר פגע בהם, לדבריו, אך לאחר פניית המשטרה אליו, הוא טען כי אין לא פרטים כאלא והוא לא מתכוון לשתף פעולה בחקירה. בהמשך לכך, במשטרה החליטו לסגור את התיק.

אסי עזר
אסי עזר | צילום: מתוך האינסטגרם

מוקדם יותר היום, פורסם באתר וואלה ריאיון עם השחקן נהרי ובו הוא טען כי עזר הטריד אותו מינית: "הוא אמר לי שיש לי תפקיד להציע לך, אני רוצה לדבר איתך על משהו, בוא נחליף טלפונים ו"אני כותב סדרה, זה נקרא 'להיות איתה'".

בהמשך הוסיף לתאר נהרי: "הוא מזמין אותי אליו הביתה ובאיזשהו שלב הוא פשוט מתחיל לגעת בעצמו והוא אומר לי, 'תראה, אני מאוד נמשך אליך, תראה מה אתה גורם לי'. ואני מסתכל ואני קצת המום ואני ממש לא מעוניין'".

"הוא מתקרב אליי ושם עליי את היד ומנסה פשוט לשכנע אותי והוא הולך אחריי ומתקרב ומנסה, מנסה לדבר קצת על דברים אחרים ועל הסדרה קצת והוא נעמד כזה מולי, די קרוב, ועדיין עומד לו והוא  מוציא אותו ואומר, 'תראה, מה... זה לא עושה לך את זה?' אני אומר לו, 'לא. תתרחק'", סיפר השחקן לכתב וואלה שגיא בן נון. כמו כן, על פי הפרסום הוא נשלח לבדיקת פוליגרף ונמצא דובר אמת.

בשעות האחרונות, כתב נהרי ברשתות החברתיות: "אני מקבל מסרים שהקריירה שלי מחוסלת ועוד מסרים קשים ומאיימים כי העזתי לצאת עם האמת שלי. האאוטינג הזה לא נעשה מתוך נקמה, פרסום או רצון לפגוע, חלילה".

תגובתו של עזר: "פגשתי את יהודה לפני למעלה מעשר שנים בביתי לפגישה חברית ונעימה שבמהלכה אף התנשקנו. כל שאר הדברים שמתוארים בכתבה לא קרו מעולם". מקשת, המעסיקה של עזר, נמסר בתגובה: "שמענו על המקרה לראשונה לפני מספר שעות. "להבנתנו, אסי מכחיש את הפרטים האמורים ובכל מקרה, הנושא נמצא כעת בבירור".