נקבע מותו של נער בן 15 שנדרס בעת שרכב על קורקינט חשמלי

שלום רז רכב על קורקינט חשמלי בדרך הטייסים ברמת גן במהלך החג ונפצע באורח קשה מפגיעת רכב. הוא פונה לבית החולים עם פגיעה מוחית קשה ולאחר מאבק של הרופאים על חייו הם נאלצו לקבוע את מותו. חברו בן ה-13, שרכב עמו, נפצע באורח בינוני

תאונת דרכים ברמת גן
תאונת דרכים ברמת גן (ארכיון) | צילום: אהרן פישר תיעוד מבצעי מד״א

קורבן נוסף מתאונת דרכים במעורבות קורקינט חשמלי: שלום רז, נער כבן 15 מרמת גן, מת הבוקר (רביעי) בבית החולים שיבא תל השומר. רז נפגע מרכב פרטי ביום שבת, בעת שרכב על קורקינט חשמלי בדרך הטייסים ברמת גן. חברו בן ה-13 שרכב עמו נפצע בינוני. הוא לבית החולים עם פגיעה מוחית קשה שם נאבקו הרופאים על חייו, אך הבוקר הם נאלצו לקבוע את מותו.

חובש מד"א, שי בכר, שהגיע לטפ בנערים, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו את רוכב הקורקינט שוכב על הכביש כשהוא מעורפל הכרה וסובל מחבלה רב-מערכתית, ואת הרוכב השני מתהלך כשהוא סובל מחבלת ראש. הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבתי החולים כשמצבם קשה ובינוני".

בית החולים שיבא תל השומר
בית החולים שיבא תל השומר

ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, כתב לאחר היוודע דבר מותו של שלום רז: "ר"ג התעוררה הבוקר ליום עצוב מאוד, לבשורה קורעת לב על מותו של שלום רז לאחר שנאבק על חייו מאז נדרס בחג האחרון.
פגשתי אותו פעם אחר פעם בפארק הלאומי, ילד מלא חיים שאבדו. אני משתתף בצער המשפחה וכבר הושטנו יד לסיוע בכל מה שאפשר".

שעות ספורות לאחר התאונה בה נפצעו שני הנערים, החליק נער בן 13 בעת שרכב על קורקינט חשמלי ברחוב פרלשטיין בבת ים. צוות מד"א פינה אותו לבית החולים איכילוב כשמצבו מוגדר בינוני והוא סובל מחבלת ראש.