גבר כבן 60 נספה בשריפה בבניין מגורים באשקלון

תושב העיר מת לאחר שפרצה אש בדירתו בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב גיורא יוספטל. צוות מד"א שהגיע לזירה נאלץ לקבוע את מותו במקום. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:11

גבר כבן 60 נספה היום (רביעי) בשריפה שפרצה בדירתו בבניין מגורים בן ארבע קומות ברחוב גיורא יוספטל אשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום האירוע מצא הגבר עם כוויות בכל חלקי גופו, ללא סימני חיים ונאלצו לקבוע את מותו. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

פרמדיק מד"א מתן דהן סיפר כי "כשהגענו לבניין חברנו לכוחות הכיבוי וחילצו מתוך הדירה לחדר המדרגות בקומה האחרונה גבר כבן 60 מחוסר הכרה עם כוויות קשות בכל חלקי גופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

מחסור חמור בחלב בשל הסגר והחגים: "נעלם מהמדף כבר בשעה 8:00"

נתון מדאיג: בשבועות האחרונים חולים שאושפזו – מתו מהר יותר

מסיבה המונית ורחצה בבריכה: 3,570 דוחות ביממה על הפרת הנחיות

אמבולנס
אמבולנס | צילום: Shutterstock

לפני כשלושה שבועות נספתה אישה כבת 60 נספתה בשריפה שפרצה בבית פרטי ברחוב אברבנאל באשקלון. צוות מד"א שהגיע למקום נאלץ לקבוע את מותה, זאת לאחר שחולצה על ידי צוות של מכבי אש כשהיא מחוסרת הכרה. חוקר השריפות מטעם כבאות והצלה לישראל החל בחקירת האירוע.

חובש רפואת חירום במד"א יניב תייר ופרמדיק מד"א משה מור, סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו אש ועשן סמיך יוצאים מדירת מגורים בבית פרטי. כוחות הכבוי הגיעו והחלו לכבות את האש, השכנים שהיו במקום כיוונו אותנו לחדר שבו מתגוררת הדיירת, שם ראינו מהחלון אישה בשנות השישים, מחוסרת הכרה".