הוד השרון: בולען גדול נפער בחנייה של בניין

לוחמי אש הוזעקו לרחוב סמטת הדרור שבעיר לאחר שבור אותר בחניית בניין. לא דווח על נפגעים באירוע. מהנדסים הוזעקו לבדוק את נסיבות המקרה. ראש העיר: "צוותי העירייה פועלים כדי לתת את המענה הבטיחותי לצד המענה האנושי לצרכי התושבות והתושבים שפונו"

זמן צפייה: 00:14

בולען נפער הבוקר (שני) בחנייה של בניין מגורים בהוד השרון. באירוע לא נרשמו נפגעים. לוחמי האש הוזעקו לפני זמן קצר לרחוב סמטת הדרור שבעיר, והעייריה מעורבת בנושא. מהנדסים יבדקו את נסיבות המקרה.

בולען בהוד השרון
בולען בהוד השרון

בולען בהוד השרון
בולען בהוד השרון | צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

מהנדס וגורמים מהעירייה החליטו לפנות את התושבים מהמקום. בשל עבודות בבניין הורידו את העמודים התומכים - מה שלמעשה יצר את הסכנה. הבור עצמו בעומק כ-4 מטרים בחניון מינוס 1 של הבניין.

בולען בהוד השרון
בולען בהוד השרון | צילום: תיעוד מבצעי כבאות והצלה

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2211071118' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי כבאות והצלה ' desc='' poster='' kid='1_s21v4dxw' duration='']

[brightcove_iframe video_id='news-video-news-flash-part-2211071119' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי כבאות והצלה ' desc='' poster='' kid='1_b3dggllx' duration='']

מעיריית הוד השרון נמסר כי "בעקבות אירוע הבולען שנפער בחניון תת-קרקעי, מתבצעות כעת בדיקות הנדסיות מקיפות על מנת להבטיח את בטיחות המבנה. עיריית הוד השרון פועלת על מנת לתת את מלוא המענה לדיירות ודיירי הבניין אשר פונו ממנו עד לסיום הבדיקות והעבודות. בהנחיית קונסטרוקטורים המלווים את האירוע, הטיפול המיידי שכבר החל, כולל מילוי בטון משני צדי קיר התמך המפריד בין הבניינים. כל הדיירים שזקוקים לכך יקבלו דיור חלופי ומענה לכל צורך נוסף שיתעורר.

אמיר כוכבי, ראש העיר הוד השרון, בזירת הבולען
אמיר כוכבי, ראש העיר הוד השרון, בזירת הבולען | צילום: עיריית הוד השרון

"גורמי ההנדסה פועלים כעת בהובלת מהנדס העיר, על מנת לבצע את הפעולות ההנדסיות לאיטום הבולען. במקביל קונסטרוקטור של פיקוד העורף נמצא במקום כדי לבצע חוות דעת בלתי תלויה בנושא".

ראש העיר הוד השרון, אמיר כוכבי, הגיע למקום ואמר כי "מרגע הדיווח על הבולען צוותי העירייה פועלים כדי לתת את המענה הבטיחותי לצד המענה האנושי לצרכי התושבות והתושבים שפונו. למרבה המזל לא היתה כל פגיעה בנפש, ואנו ממשיכים לעשות הכול כדי שהאירוע יסתיים מהר ככל הניתן בביטחון מלא. במקביל החלה בדיקת עומק לגבי הגורמים שקדמו להתרחשות המסוכנת".