לאחר 57 ימים שהוגדר כנעדר: רון בנימין הוכרז כחטוף

משפחתו של בן ה-53 קיבלה את הבשורה לאחר שהתקבלו הוכחות לכך שהוא נמצא בעזה. ב-7 לאוקטובר, בנימין יצא לטיול אופניים בבארי - ונחטף כשניסה להמלט עם רכבו

זמן צפייה: 02:24

משפחתו של רון בנימין, בן 53 מרחובות, קיבלה היום (שבת) את ההודעה כי התקבלו הוכחות לכך שהוא חטוף בעזה. ממטה החטופים נמסר: "בנותיו שי וגיל ואישתו איילת מחכות לו בבית, דואגות, ורק רוצות לחבק ולעטוף אותו".

בנימין, נשוי ואב לשתי בנות, יצא בשבת השחורה לרכוב על אופניים בשביל המיועד לכך בקיבוץ בארי. כשהחלו האזעקות, הוא החליט שלא להישאר שם. הוא שלח לבתו שי מספר הקלטות בהן הוא מספר שיש אזעקות והוא נמצא בעוטף עזה ושהוא לא יודע מה לעשות -  אבל דבר אחד הוא ידע ואמר בנחרצות: "אני חוזר הביתה".

בנימין עלה על הרכב והחל לנסוע צפונה על כביש 232. ליד קיבוץ מפלסים חוליית מחבלים עצרה אותו ומשם הוא נחטף.

רון בנימין, שמוגדר כחטוף בעזה, ובנותיו
רון בנימין, שמוגדר כחטוף בעזה, ובנותיו

אתמול נמסר על שישה ישראלים שהוגדרו נעדרים או חטופים ונודע כי נרצחו בשבי חמאס בעזה, ארבעה מהם חברי קיבוץ ניר עוז: אריה זלמנוביץ (85), מיה גורן (56), רונן אנגל (54) ואליהו מרגלית (75). בנוסף נמסרה הודעה על מותם של גיא אילוז, בן 26 מרעננה שנחטף מהמסיבה ברעים, ועופרה קידר בת ה-70, שנחטפה מקיבוץ בארי.

שלשום עודכנה משפחתו של אביב אצילי מקיממה אחרי שליאת אצילי שוחררה משבי חמאס, עודכנה היום (חמישי) משפחתו של אביב אצילי מקיבוץ ניר עוז - שהוגדר כחטוף מאז 7 באוקטובר - כי הוא נרצח במתקפת חמאס.