הקטל בכבישים: צעיר נהרג מפגיעת רכב בקריות

צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו את ראני חאלד ח'ולד, בן 24 מית ג'ן, ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. ככל הנראה הוא יצא מרכבו בכביש 22, סמוך למחלף קריית אתא, ונפגע מרכב חולף

זמן צפייה: 00:11

ראני חאלד ח'ולד, בן 24 מהיישוב הדרוזי בית ג'ן שבגליל, נהרג הלילה (שלישי) מפגיעת רכב בכביש 22, סמוך למחלף קריית אתא, לאחר שככל הנראה יצא מרכבו. צוותי רפואה שהוזעקו לזירה מצאו את הצעיר ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו.

פראמדיק מד"א אופק עקראוי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב עומד בצד הדרך ורכב עם פגיעה בהמשך, במרחק של כ- 50 מטר, בשולי הכביש שכב גבר בשנות העשרים, הוא היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק, עם חבלה רב מערכתית קשה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב כבת 30 שחשה ברע טופלה על ידינו ופונתה להמשך בדיקות בבית החולים כשמצבה קל".

נפתלי רוטנברג, מנהל איחוד הצלה מרחב כרמל, סיפר: "לדברי עוברי אורח מדובר בנהג רכב שיצא מרכבו ונפגע מרכב חולף. למרבה הצער נקבע מותו בזירה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבל".

ראני חאלד ח'ולד שנהרג בתאונה בקריות
ראני חאלד ח'ולד שנהרג בתאונה בקריות
זירת התאונה בכביש 4
זירת התאונה בכביש 4 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

בתוך כך, לפנות בוקר נפצעה נערה כבת 18 באורח קשה בתאונה בין שני כלי רכב בכביש 4, דרומית למחלף גבעת שמואל לכיוון צפון. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה העניקו לה טיפםול רפואי ופינו אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מחבלת ראש.