בעקבות תחקיר "המקור" - תלונה הוגשה במשטרה: "לחקור את השופטות"

בעקבות התחקיר שחשף תעשייה של שוחד לשופטות בתחרויות התעמלות אמנותית בינלאומיות, אימה של קפטנית נבחרת ישראל בטוקיו התלוננה: "הספורט בישראל מנוהל כמו מאפיה". יו"ר איגוד ההתעמלות לשעבר טוענת כי משרד התרבות והספורט הכיר את הנוהג - אך שם מכחישים: "נחדד את הקוד האתי"

זמן צפייה: 02:28

מאיגוד ההתעמלות נמסר בתגובה: "גב' לויט ממשיכה עם השקרים בגינם היא עומדת לדין בגין תביעת לשון הרע על סכום של למעלה מ-800 אלף שקלים. לא הייתה ולא תהיה 'תעשיית מתנות" באיגוד ההתעמלות כפי שהיא מנסה להציג. מדובר באימא אמביציוזית שניסתה לעשות הכול כדי שהבת שלה תגיע להישגים שעליהם היא חלמה.

"במילותיה שלה מתארת הגברת לויט כיצד עסקה במישרין וביוזמתה במתן ובעידוד שוחד של שופטות כדי להשיג את מטרתה. אם ישנו אדם שצריכה המשטרה לחקור הרי שזו גברת לויט. כמובן שלא הוצגה, וגם לא תוצג בדל של ראייה כנגד איגוד ההתעמלות אשר מתנהל בהתאם לנוהג הקיים בכל העולם של החלפת תשורות צנועות בין השופטות – יין, מוצרי 'אהבה' וכד'. הגב' לויט לא תצליח במזימתה להשחיר את מדליות הזהב האולימפיות ועשרות מדליות נוספות שישראל זכתה בהן אך ורק בזכות הישגים ספורטיביים מעולים ועבודה קשה של צוות המאמנות ונבחרות המתעמלות".

כתבות נוספות: