רואי שושן בן ה-12 נהרג בתאונת טרקטורון בעמק הירדן: "יום קשה וכואב"

רואי שושן רכב עם אביו על הטרקטורון, שהתהפך בשטח פתוח, סמוך לקיבוץ אלומות. צוותי הרפואה שהוזעקו למקום ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לביה"ח פוריה, שם נקבע מותו. האב נפצע בגפיו באורח בינוני. "אובדן שלא ניתן להסביר, האם פשוט שבורה"

זמן צפייה: 00:22

רואי שושן בן ה-12 מפוריה עילית נהרג היום (שלישי), ואביו בן ה-51 נפצע באורח בינוני, לאחר שהטרקטורון בו נסעו התהפך בשטח פתוח סמוך לקיבוץ אלומות שבעמק הירדן. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים פוריה בטבריה, שם נקבע מותו. האב פונה גם הוא לבית החולים עם פגיעות בגפיים.

חובשי רפואת חירום רכובים על אופנועי מד"א מורן אבו שקארה ואביעד עמר סיפרו: "כשהגענו לשטח ראינו טרקטורון הפוך ובסמוך אליו שכבו הפצועים. ילד בן 10 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד ומיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. הפצוע השני שנפצע באורח בינוני טופל במקום ופונה גם הוא לביה"ח".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2204121551' autoplay='0' credit='תיעוד מבצעי מד"א' desc='זירת תאונת הטרקטורון בעמק הירדן' poster='' kid='1_glaru2te' duration='22']

הלווייתו של רואי תתקיים מחר בשעה 14:15 בבית העלמין בפוריה עילית. מאיר, דודו של רואי, סיפר: "זהו אובדן שלא ניתן להסביר. ילד מדהים שנקטף בגיל 12. כולנו מתקשים להאמין. ילד מקובל, פופולרי מאוד, אהוב מאוד. אחיו של רואי עובד איתי במשרד, הצלחנו להגיע לשטח ולראות את כוחות ההצלה מפנים אותם. האם פשוט שבורה, אסון כזה לפני חג, אי אפשר לתאר. רואי היה בן זקונים יקר ואהוב אחרי 3 אחים - 2 אחים ואחות".

רואי שושן בן ה-12 שנהרג בתאונת טרקטורון בעמק הירדן
רואי שושן בן ה-12 שנהרג בתאונת טרקטורון בעמק הירדן | צילום: באדיבות המשפחה

מטעם המועצה האזורית עמק הירדן נמסר: "המועצה האזורית עמק הירדן משתתפת בצערם הכבד של משפחת שושן ושל היישוב פוריה עילית עם פטירתו של הילד האהוב רואי שושן בן ה-12 בתאונה היום אחר הצהריים. מאז היודע בשורת האיוב, מלווה המועצה בשעות האחרונות את המשפחה והיישוב ומעניקה את כל הסיוע הנדרש".

עוד נמסר מהמועצה: "בשעות הקרובות בבית החינוך דגניה יתכנסו תלמידי כיתתו של רואי ז"ל לצד הוריהם לשיחה עם הצוות החינוכי והטיפולי וביישוב פוריה עילית יתכנסו תושבי היישוב למעגל שיח עם צוות מקצועי מטעם המועצה מאגפי הרווחה והחינוך בליווי פסיכולוג. זהו יום קשה וכואב לעמק. יהי זכרו של רואי ברוך".

זירת תאונת הטרקטורון בעמק הירדן
זירת תאונת הטרקטורון בעמק הירדן | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מאוחר יותר הערב נהרגה אישה כבת 78 בתאונת דרכים עצמית בכפר דיר אל-אסד שבגליל. אחותה ונכדתה של ההרוגה נפצעו בתאונה באורח בינוני, ופונו לבית החולים. בוחני תאונות הדרכים של המשטרה חוקרים את נסיבות התאונה.

רואי שושן בן ה-12 שנהרג בתאונת טרקטורון בעמק הירדן
רואי שושן בן ה-12 שנהרג בתאונת טרקטורון בעמק הירדן | צילום: באדיבות המשפחה