המחאה הגיעה לבוסטון: אזרח ישראלי ניסה להתקרב לשר ברקת - ונעצר

מלשכת שר הכלכלה נמסר כי במהלך ביקורו בארה"ב ניסה מפגין לתקוף אותו, אך נבלם ע"י מאבטחיו ונעצר על ידי המשטרה המקומית. בסרטון המתעד את האירוע ניתן לראות כי האדם מנסה להתקרב לשר - ונהדף לרצפה. ברקת: "רצח פוליטי הוא עניין של זמן במדינת ישראל"

זמן צפייה: 00:29

בזמן ביקור בארה"ב: עימות בין מפגינים נגד המהפכה המשפטית לשר הכלכלה ניר ברקת היום (חמישי) בבוסטון, ומלשכת השר נמסר כי אדם ניסה לתקוף פיזית את ברקת במהלך הפגנה שנערכה בעת ביקורו המדיני בעיר. מאבטחי השר הדפו את האדם שלטענתם ניסה לתקוף את ברקת, שלא נפגע, בבית מלון. עוד נמסר כי התוקף נעצר על ידי משטרת בוסטון.

בסרטון ווידאו המתעד את האירוע ניתן לראות את המפגין מנסה להתקרב לשר תוך שהוא מצלם בטלפון - ונהדף לרצפה על ידי המאבטחים. במקביל, נשמכת הפגנה מחוץ למקום המפגש של השר עם ראשי הקהילות היהודיות בבוסטון.

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2306081751' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_sarwsi0h' duration='17']

השר ברקת מסר: "רצח פוליטי הוא עניין של זמן במדינת ישראל. בחסות המחאה יש מי שהתיר את דמם של נבחרי ציבור. אנחנו במדרון חלקלק ומסוכן. אני מודה למאבטחי היחידה לאבטחת אישית שהדפו את התוקף ומנעו פגיעה בי. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה".