שריפה במרכז ירושלים: מטופלים פונו מבית חולים סמוך

השריפה פרצה בשלושה מבנים שונים, בהם בית עסק, הוסטל ובית החולים "ביקור חולים", ברחוב הרב אג"ן 10 שבעיר. צוותי כיבוי והצלחה נמצאים באזור וממשיכים בפעולות כיבוי וסריקות. לפי שעה לא ידוע על נפגעים

זמן צפייה: 00:14

שריפה פרצה לפני זמן קצר (רביעי) בשלושה מבנים בירושלים, בהם בית עסק, הוסטל ובית החולים "ביקור חולים" ברחוב הרב אג"ן 10. בעקבות השריפה והעשן הרב החל פינוי אוכלוסייה מבית החולים, ביניהן יולדות. לפי שעה לא ידוע על נפגעים באירוע.

שריפה במרכז ירושלים
שריפה במרכז ירושלים | צילום: דוברות המשטרה

סמוך לשעה 14:15 התקבל דיווח במוקד 102 של כב"ה במחזור ירושלים על השריפה המתפשטת. תשעה צוותים של לוחמי אש הוזנקו לזירה וזיהו שריפה במבנה חד קומתי כולל בגג הרעפים. צוותי הכיבוי יחד עם כוחות משטרה נמצאים באזור, וממשיכים בפעולות סריקה וכיבוי.

כאמור בעקבות השריפה וכתוצאה מזליגת עשן פונה באופן חלקי בית החולים "ביקור חולים" שברחוב. צוותי כיבוי מבצעים בו סריקות על מנת לאתר לכודים ועובדים על אוורור המבנה על מנת שהמטופלים יוכלו לחזור אליו בהמשך.

שריפה במרכז ירושלים
שריפה במרכז ירושלים | צילום: דוברות המשטרה

יו"ר וועדת הבריאות חה"כ אוריאל בוסו הגיע למקום בו פרצה השריפה בסמוך לבית החולים "ביקור חולים", ונפגש בסמוך למוקד השריפה עם נשיא בית החולים פרופ' יונתן הלוי, וכן יחד עם הצוותים הרפואים, כוחות מד"א, ושירותי הכבאות וההצלה. "בוסו הודה לכל הצוותים שפעלו במסירות בפינוי והעברת היולדות בבטחה לשערי צדק תוך הצלת חיים של ממש", נמסר.