הרכב קפץ באוויר וניצל מהבולען: "הרגשתי בום מטורף"

בתיעוד שפורסם ב"ישראל היום" ניתן לראות כיצד הצליחה נהגת להתחמק מהבולען שנפער באזור מחלף השלום בנתיבי איילון. לחדשות 13 סיפרה הנהגה: "כמעט נכנסתי בקיר, יצאתי מהאוטו וראיתי שיש שם בור"

זמן צפייה: 01:40

הנהגת ניצלה בנס: בתיעוד שפורסם היום (רביעי) ב"ישראל היום" ניתן לראות כיצד ניצלה נהגת שנסעה במחלף השלום בתל אביב כשהבולען נפער בפתאומיות. בתיעוד נראה הרכב קופץ באוויר ונתקע בקיר ההפרדה ונבלם - והבולען נפער בכביש.

הנהגת שוחחה עם חדשות 13 וסיפרה: "באתי לצאת במחלף והייתי מרוכזת בנהיגה ופתאום אני מרגישה בום מטורף, ואז עוד בום. לא הבנתי מה קרה. שברתי את ההגה מהר וכמעט נכנסתי בקיר, הדרדרתי עוד כמה מטרים. שמתי אמברקס ישר וניוטרל".

[brightcove_iframe video_id='vod-news-vod-the-main-edition-clips-part-2109222101' autoplay='0' credit='' desc='הרגע שבו נפער הבולען בנתיבי איילון - והנהגת שכמעט נפלה לתוכו' poster='https://media.reshet.tv/image/upload/t_app_16x9/v1663509329/uploads/2022/903271676.jpg' kid='1_yix22wca' duration='']

אז יצאה הנהגת מהרכב ולא האמינה למראה עיניה: "אני רואה שיש שם בור ותוך כדי אנשים ממשיכים לנסוע וצועקים לי לנסוע משם. לא הבנתי מה קרה לרכב. חשבתי שאני יכולה עוד להמשיך ולהתקדם, ואז הבנתי שהרכב הלך. דקה אחרי שזה קרה והמשטרה כבר ידעה על הבולען. ראיתי שזה גודל והופך לקוטר עצום".

לסיכום היא סיפרה: "הלכתי למיון וברוך ה' הכול בסדר. בירכתי הגומל. היום ראיתי את התיעוד בפעם הראשונה. אני עדיין בהלם ולא מעכלת. כרגע אני סובלת מכאבי גב".

מחלף השלום לכיוון דרום נותר סגור גם היום זה היום הרביעי. משעות הבוקר פועלים לפענח את הממצאים שנבדקו בבדיקה הססמוגרפית שהתבצעה במהלך הלילה ויוחלט אם לפתוח את הנתיב.