ביום השנה לחיסול סולימאני: האקרים תקפו את אתר "ג'רוזלם פוסט"

פצחנים השתלטו על אתר העיתון הישראלי שנתיים לאחר ההתנקשות מפקד כוח קורס במשמרות המהפכה. למרות שאף ארגון לא לקח אחריות על המעשה, לתמונה שהופיעה באתר יש קשר לבכיר האיראני שחוסל

זמן צפייה: 00:23

בציון יום השנה להתנקשות בקאסם סולימאני, מפקד "כוח קודס" במשמרות המהפכה האיראניים, קבוצת האקרים פרצה היום (שני) לאתר העיתון הישראלי "ג'רוזלם פוסט" והחליפה את התמונה הראשית באתר עם הכיתוב "אנחנו קרובים אליכם היכן שאתם לא חושבים על זה".

על אף שאף ארגון לא לקח אחריות רשמית למעשה, התמונה שהוחלפה באתר כוללת פצצה גרעינית שיוצאת מהטבעת אותה ענד סולימאני בעת חיסולו. כמו כן, בתמונה מופיע מבנה שהושמד במהלך תרגיל צבאי שקיימה איראן בחודש שעבר, כאשר ככל הנראה מדובר בקריה למחקר גרעיני על שם שמעון פרס שבנגב.

פריצה לאתר ''ג'רוזלם פוסט''
פריצה לאתר ''ג'רוזלם פוסט''

בתוך כך, היום מציינים בעיראק ובאיראן את יום השנה השני לחיסולו של מפקד כוח קודס של משמרות המהפיכה האיראניים סולימאני, כאשר במהלך הלילה התקיימו עצרות בעיראק במקום החיסול. כמו כן, היום צפויה עצרת באיראן ובערב נאום של מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה.

כזכור, בדצמבר אשתקד טענה קבוצת האקרים שנקראת "Sharp Boyz" כי הצליחו לפרוץ לאתר "למטייל" ולהשיג דרכו מידע ונתונים על לא פחות משלושה מיליון משתמשים של האתר - אותם הם הציעו למכירה תמורת 300 אלף דולר.

חודש לפני כן, האקרים מקבוצת Black Shadow  המזדהים עם איראן פרצו למספר אתרים ישראלים והשביתו אותם, בהם גם אתר ההיכרויות הלהט"בי "אטרף". כזכור, ההאקרים טענו כי הדליפו את מאגר המידע של האתר, לאחר שפג תוקף האולטימטום שנתנו לשלם מיליון דולר תוך 48 שעות כדי למנוע את ההדלפה.