אחרי שבועיים: מחלף השלום ייפתח חלקית ממחר בבוקר

מנתיבי איילון נמסר כי "בתום הערכת המצב ולאחר פיענוח תוצאות הבדיקות העדכניות והמקיפות הוחלט לפתוח את הנתיב המזרחי לטובת משתמשי הדרך, כמו כן, תתאפשר הכניסה לחניון עזריאלי לבאים ממחלף השלום"

הבולען באיילון
התפוררות הקרקע שעליה אנחנו עומדים ולא רק במובן הפשוט של המילה. | צילום: נתיבי איילון

שבועיים אחרי שבולען נפער בעלייה למחלף השלום וגרם לסכנה לנהגים שבעקבותיה הוחלט לחסום את העלייה - הוחלט בנתיבי איילון לפתוח החל ממחר, 2 באוקטובר ב-05:00, את הנתיב המזרחי.

מחברת נתיבי איילון נמסר: "בתום הערכת המצב ולאחר פיענוח תוצאות הבדיקות העדכניות והמקיפות הוחלט לפתוח את הנתיב המזרחי לטובת משתמשי הדרך, כמו כן, תתאפשר הכניסה לחניון עזריאלי לבאים ממחלף השלום. עם זאת, לאור הבדיקות הנתיב המערבי ישאר סגור עד שנוודא שהזרימה הקיימת אינה מסכנת את משתמשי הדרך.

"חברת נתיבי איילון תמשיך לפעול מול עיריית תל אביב וחברת עזריאלי עד לקבלת התוצאות שיאפשרו לפתוח את כלל הנתיבים למען בטיחות משתמשי הדרך. יש לציין כי הפתיחה נעשית בצורה מבוקרת וקפדנית ופקחים מטעם חברת נתיבי איילון יוצבו במקום 24/7".

העבודות באזור הבולען הבוקר בנתיבי איילון
העבודות באזור הבולען הבוקר בנתיבי איילון

נתיבי איילון באזור הבולען במחלף השלום הבוקר
נתיבי איילון באזור הבולען במחלף השלום הבוקר | צילום: דוברות המשטרה

הבולען נפער, כאמור, בדיוק לפני כשבועיים, במוצאי שבת, בנתיבי איילון לכיוון דרום. לא דווח על נפגעים ואזור מחלף השלום נחסם לתנועה. ככל שנקפו השעות שהבולען המשיך להיפער ושכבות קרקע נפלו לבור.