אימה של הצעירה שנפצעה קשה במתחם השעשועים: "יש בי כעס על עצמי"

לימור בן משיח, אימה של טליה, העובדת שנפלה מגובה של כשמונה מטרים במתחם ה-IJUMP בראשון לציון, אמרה לחדשות 13 כי לא ידעה שבתה עובדת בגובה כזה, ואילו הייתה יודעת - הייתה מכריחה אותה להפסיק. "כשהגעתי לבית החולים הבנתי עד כמה המצב חמור. לא ידעתי שהיא מורדמת ומונשמת"

זמן צפייה: 02:11

לימור בן משיח, אימה של טליה, העובדת שנפלה במתחם השעשועים IJUMP ביום שבת אמרה היום (שני) לחדשות 13: "יש בי כעס על עצמי. אם הייתי יודעת שהיא עובדת בגובה כזה, הייתי מכריחה אותה להפסיק. כשהגעתי לבית החולים הבנתי עד כמה המצב חמור. לא ידעתי שהיא מורדמת ומונשמת".

לדברי האם, "ביום שבת קיבלתי טלפון מהאבא, התקשר אליו שוטר ואמר לו שטליה נפלה וסיפר לו את כל המקרה. הדיווח הראשוני ששמעתי זה רק שטליה נפלה, ולא הבנתי בהתחלה בכלל במה מדובר. נורא רציתי לראות אותה אבל לא נתנו לי להיכנס, כשהרופאים יצאו מחדר טראומה הם אמרו אמרו שהייתה פגיעה בראש, שיש לה שבר בשורש כף היד, איזשהו שבר בצלע, שבר בלסת ודימום מוחי. הייתי רוצה לפנות להורים, שישגיחו ויידעו לאן הם שולחים את הילדים שלהם".

בת 18 נפצעה מנפילה מגובה של כ-8 מטר במתחם שעשועים בראשון לציון
מתחם השעשועים IJUMP בראשון לציון | צילום: חדשות 13

כזכור, טליה בת ה-18 נפלה בשבת אחר הצהריים מגובה של כשמונה מטרים במתחם השעשועים בראשון לציון. צוות מד"א שהגיע למקום החל להעניק לה טיפול רפואי ראשוני ופינה אותה לבית החולים אסף הרופא כשמצבה קשה. מהמשטרה נמסר כי "המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות נפילה מגובה של עובדת במתחם איי ג'אמפ בראשון לציון. הרקע והנסיבות בבדיקה ואל המקום זומן נציג משרד העבודה בהתאם".