בעקבות איתור DNA: יחודשו החיפושים אחר הנער מוישי קליינרמן

החיפושים ייערכו באופן ממוקד באזור ספציפי, לאחר שבחודש שעבר נמצאו במקום מספר פריטים ועל אחד מהם זוהה DNA ודאי של הנער ממודיעין עילית, שנעדר מאז חודש מרץ. משפחתו אמרה כי היא מצפה מהמשטרה "שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת"

זמן צפייה: 01:44

החיפושים אחרי הנער מוישי קליינרמן שנעדר מזה תשעה חודשים יחודשו מחר, כך נודע היום (ראשון) לחדשות 13. החיפושים יתמקדו באזור ספציפי לאחר שלפני חודש נאספו פריטים רבים במהלך מבצע חיפושים מיוחד, ובאחד הפריטים נמצא DNA ודאי של הנער. בעקבות הממצא, בחיפושים יקחו חלק גם מתנדבי זק"א.

ממשפחת קליינרמן נמסר כי עודכנו שמחר יתקיים מבצע חיפוש נוסף אחר בנם, שנעלם לפני 260 יום, זאת בעקבות אינדיקציה חקירתית הנבחנת בימים האחרונים במשטרת ישראל בראשות מחוז ש"י. המשפחה מצפה ממשטרת ישראל "שתהפוך כל אבן, תרתי משמע, על מנת לשים סוף וקץ לפרשה הכואבת הפוקדת את המשפחה כבר תשעה חודשים תמימים ומודה לכלל העוסקים במלאכה, שוטרים ומתנדבים כאחד".

גיתי קליינרמן, אמו של מוישי
גיתי קליינרמן, אמו של מוישי

עוד נמסר מהמשפחה כי היא "מודה לעם ישראל על התפילות והעזרה והרצון להביא את מוישי הביתה ומקווה שאכן בקרוב יימצא".

מוישי קליינרמן בן ה-16 ממודיעין עילית נעדר מחודש מרץ השנה, לאחר שעלה להר מירון לקבר הרשב"י ומאז נעלמו עקבותיו. עד כה נעצרו כארבעה חשודים בחשד למעורבות בהיעלמותו. צו איסור פרסום הוטל על הפרשה.