הדר בת ה-17 נהרגה בתאונה קטלנית: "היא חיפשה כל הזמן לעשות טוב"

רותם, אחותה הבכורה של הדר אריאל צור, שנהרגה בתאונת הדרכים הקטלנית בצומת גלילות הלילה, ספדה לה: "היא רצתה כל הזמן להתנדב. אני מקווה שכל אדם ייקח תכונה מהדר"

זמן צפייה: 02:53

במשפחת צור מתקשים גם בצהריים (ראשון) לעכל את מות בת המשפחה, הדר אריאל צור בת ה-17, בתאונת הדרכים הקטלנית הלילה בצומת גלילות. צור נפצעה אנושות לאחר שנפגעה מאופנוע בעת שחצתה מעבר חצייה. היא פונתה לבית החולים איכילוב בתל אביב, אך שם נקבע מותה. רוכב האופנוע נפצע קשה.

"הדר אחותי הקטנה הייתה מלאה בהדר", סיפרה אחותה רותם ישראל. "היא פשוט חיפשה איפה לעשות כל הזמן טוב והייתה מלאה ברגישות גדולה. רגישות הייתה תכונה מאוד חזקה אצלה. היא הייתה ממש שמה לב לפרטים הקטנים ולכל סיטואציה".

עוד סיפרה האחות כי "היא הייתה עכשיו בכיתה י"ב וחיפשה כל הזמן איפה להתנדב ואיפה לתרום היא רצתה להשקיע בלימודים ולעבור את הבגרויות והכול בזמן שהיא מתנדבת ועושה טוב". האחות פנתה גם לציבור וביקשה: "אני מקווה שכל אדם ייקח איזו תכונה מהדר ויבחר לעשות מעשה טוב בעקבותיה. אנחנו אוהבים וכואבים מאוד, אבל אנחנו גם חזקים. כנראה שהטוב הזה צריך להמשיך הלאה".

הדר אריאל צור הייתה תושבת קריית נטפים בשומרון. היא הותירה אחריה הורים וארבע אחיות. ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן: "כולנו אבלים על המוות המיותר הזה של פרח צעיר, הדר, רק בתחילת חייה, בעת בילוי עם חבריה מהשומרון, כולנו מחבקים את המשפחה והחברים".