ד"ר עינת רונן תמונה למנכ"לית מכון מרחבים

לאחר המינוי אמרה רונן, שתחליף בתפקידה את עו"ד מיכל פינצוק, כי "תפעל לקידום תפיסה אזרחית רחבה של חיים משותפים בין כל חלקי החברה בישראל". מכון מרחבים פועל כגוף מרכזי לקידום צמצום פערים, קידום הכלת רב-גוניות, סולידריות והרחבת הסכמות על בסיס הוגנות

ד"ר עינת רונן

ד"ר עינת רונן תמונה למנכ"לית מכון מרחבים לאזרחות משותפת במקום עו"ד מיכל פינצוק שתסיים כהונתה במהלך אוגוסט, כך נמסר היום (ראשון). רונן אמרה לאחר המינוי: "אפעל לקידום תפיסה אזרחית רחבה של חיים משותפים בין כל חלקי החברה בישראל".

מכון מרחבים פועל כגוף מרכזי לקידום צמצום פערים, קידום הכלת רב-גוניות, סולידריות והרחבת הסכמות על בסיס הוגנות. עינת רונן בעלת תואר שלישי במשפטים וגישור; מתמחה בתהליכי פיוס במדינות שסועות, בניית הסכמות וגישור במרחב הציבורי תוך עבודה רב תרבותית לרבות ידע נרחב במשפט הבינלאומי תאפשר - עם כניסתה לתפקיד מנכ"לית מרחבים - לבטא תפיסה סולידארית מתקדמת ליצירת נקודות חיים משותפות מרובות בין קהילות שונות בישראל על בסיס שוויוני.

ד"ר עינת רונן : "לאחר ה-7 באוקטובר אתגר החיים המשותפים הוא לא המלצת מדיניות אלא אבן ראשה בכל תפיסה אסטרטגית עתידית של החברה הישראלית. טועה מי שחושב שחיים משותפים חיוניים אך ורק לחוסן החברתי שלנו מדובר באתגר לאומי בעל השלכות קריטיות על המציאות הכלכלית והעתידית שלנו; אפעל לקידום רווחת כלל הקהילות והתרבויות בישראל". רונן מסיימת בימים אלו את תפקידה כמנהלת היחידה לשותפויות רב מגזריות במשרד ראש הממשלה, תפקיד אותו מילאה בחמש השנים האחרונות.