אחרי תחקיר "המקור": הבעל לשעבר תוקף את המבקרים ועונה לראש המוסד לשעבר יוסי כהן

בפוסט בפייסבוק, תקף שיקר אישית את ראש המוסד לשעבר וכתב כי "כהן זיהה וניצל חולשה כשהבין שיש פה זוג עם קשיים". בהתייחס למבקריו, כתב שיקר: "כל הצבועים שמנסים להסיט את הדיון לביני לבינה - גם לכם יש כביסה מלוכלכת בבית"

זמן צפייה: 49:34

גיא שיקר, שאשתו ניהלה לכאורה רומן עם ראש המוסד לשעבר יוסי כהן, כפי שנחשף לראשונה בחדשות 13, כתב היום (שבת) פוסט בפייסבוק בעקבות תחקיר "המקור" ששודר מוקדם יותר השבוע, ותקף אישית את ראש המוסד כהן ואת מבקריו.

בפוסט שכתב התייחס שיקר לדברים שהוצגו בתחקיר וכתב: "דווקא כשהיינו בתקופה טובה, יוסי כהן זיהה וניצל חולשה, כאשר הבין שיש פה זוג עם קשיים ואיזה קל לפתות אישה שגם ככה נמצאת בתוך נישואים עם קושי".

גיא שיקר, שאשתו ניהלה לכאורה רומן עם ראש המוסד לשעבר, מר יוסי כהן
גיא שיקר, שאשתו ניהלה לכאורה רומן עם ראש המוסד לשעבר, מר יוסי כהן | צילום: רשת 13

עוד הוסיף שיקר לכתוב: "יוסי כהן הוא זה שפגע בילדיי, יוסי כהן הוא זה שמפעיל לחץ והורס משפחה בישראל, יוסי כהן איים עלי לאחרונה באופן עקיף באמצעות גרושתי. יוסי כהן מנהל קשר עם גרושתי עד עצם היום הזה והוא משמיץ אותי בפני כל מיני אנשים".

כמו כן, הגיב שיקר לטענות שלא היה צריך להתראיין: "החלטתי שרק ראיון שלי יוכל להפסיק את מסע הלחצים וההשמצות הזה. מבקש מכולם שלא תאשימו את גרושתי בתרומתה לכל האירוע. יוסי ניצל אותה, יוסי ניצל את חולשתה".

בד בבד, באותו פוסט התייחס שיקר גם לביקורת כלפיו שהופנתה מצד גולשי הרשת, וכתב: "כמה צביעות ברשת, אנחנו לא שונים מאף זוג בישראל ובעולם. וכן אפילו פעם אחת נגשנו יחדיו לרבנות ופתחנו תיק, כ-3 שנים לפני המשבר עם יוסי כהן וסגרנו אותו במהרה והמשכנו בחיינו כזוג נשוי. לא בחרתי להוציא את הכביסה המלוכלכת שלי ושל אישתי, לכולם יש, זה לא הסיפור פה. וכל הצבועים שמנסים להסיט את הדיון לביני לבינה, גם לכם יש כביסה מלוכלכת בבית".

בסוף הפוסט כתב שיקר: "לדעתי, הדיון הציבורי צריך להתמקד ביוסי כהן ובדברים הקשים שעשה, שלדעתי גבלו בחוסר אחריות כלפי כל עם ישראל ובטח פגעו בביטחון המדינה. מי שרוצה להעביר עלי ביקורת, בבקשה, אל תשפטו אותי, אל תהיו יהירים. אני עברתי מכבש לחצים מטורף שהייתי צריך לעמוד בו, אני יודע הכי טוב מה טוב לילדים שלי. אני אגן על הילדים שלי ואלמד אותם להילחם ברע! אלמד אותם לא לפחד לדבר ולספר! אלמד אותם שאם מישהו רוצה לפגוע בכם תלחמו על זכויותיכם, ואלמד אותם שאבא יגן עליהם תמיד וגם אגן על הזכות לפרנס אותם בכבוד".