אסון בחתונה: החתן נפצע קשה לאחר שנפל באולם במודיעין

הגבר בן ה-34 פונה לבית החולים שיבא תל השומר על ידי צוותי מד"א כשהכרתו מעורפלת, והוא נלחם על חייו בעקבות נפילתו מגובה של כשלושה מטרים בזמן שחבריו הניפו אותו באוויר במסיבה באולם האירועים. לאחר הערכה ראשונית נמצא שהוא סובל מחבלה מוחית קשה, והוא הורדם והונשם במחלקה לטיפול נמרץ

זמן צפייה: 02:30

גבר כבן 34 נפצע אמש (ראשון) באורח קשה בזמן חתונתו באולם האירועים "אולמי האחוזה" במודיעין, לאחר שנפגע בראשו כשנפל מגובה של כשלושה מטרים בזמן שחבריו הניפו אותו באוויר. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא תל השומר כשהכרתו מעורפלת.

יהודה מיזליק, הרב שחיתן את הזוג וחבר המשפחה, סיפר לחדשות 13: "הוא חיכה הרבה זמן להתחתן. היא בת 34 ממושב בצפון הארץ והוא מאור יהודה, הכירו דרך שידוך. באמצע החתונה לקחו שולחן עם פלטה מעץ והעלו את החתן על זה, הוא פשוט עף וצנח מגובה של בערך 3 מטר. זה היה בסוף החתונה שהייתה מאוד שמחה, הרבה חברים שלו ושלה נכחו שם וזה היה פשוט בלייב מול כולם".

"בעל התזמורת הוא פרמדיק בכיר במד"א, הוא הציל את הסיטואציה", הוסיף מיזליק, "בזמן הזה הוא החזיר אותו כל הזמן להכרה וכל רגע הוא איבד הכרה וחזר להכרה. הכלה פשוט גיבורה, היא החזיקה את כולם, הייתה פה בביה"ח עד 2 לפנות בוקר".

חתונה, חתן וכלה
חתונה | צילום: שאטרסטוק

רמי, בעלי האולם, סיפר: "ב-23:15 בלילה החתן והחברים רקדו ברחבה. העלו את החתן על השולחן, רקדו איתו ומשם החתן נפל. זה הסתיים באמבולנס ובית חולים. אנחנו יודעים שיש מצווה לשמח חתן וכלה, אבל צריך לעשות את זה בזהירות וביטחון מירבי. אני אישית לא הייתי באולם באותו הרגע".

פרמדיק מד"א איתי פרץ סיפר: "כשנכנסנו לאולם, ראינו גבר כבן 34 שוכב מעורפל הכרה, עם חבלת ראש, אנשים במקום סיפרו שהוא נפל מגובה של כ- 3 מטר, הענקנו לו טיפול רפואי מהיר בשטח ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה ויציב".

ד"ר ציון זיבלי מבית החולים שיבא תל השומר עדכן על מצבו של הפצוע: "לאחר הערכה ראשונית מהירה נמצא שהוא סובל מחבלה מוחית קשה. הוא מורדם ומונשם ומטופל במחלקה לטיפול נמרץ, הצוות נלחם על חייו".