תלמיד כיתה ה' הביא רימון לבית הספר, שיחק איתו - וגרם לפיצוץ

אמצעי הלחימה שמשמש לאימונים, הובא על ידי בן ה-10 לביה"ס במועצה האזורית רמת נגב - והופעל. למרבה המזל, לא היו פצועים ולא נגרם נזק. בעקבות התקרית, הורי הילד זומנו לחקירה

זמן צפייה: 01:47

רימון אימונים התפוצץ הבוקר (חמישי) בבית ספר במועצה האזורית רמת הנגב, לאחר שתלמיד כיתה ה' שהביאו, שיחק איתו - וגרם להפעלתו. באירוע לא היו פצועים ולא נגרם נזק למבנה. בעקבות התקרית, הורי התלמיד זומנו לחקירה במשטרה.

ממשטרת ישראל נמסר כי "באחד מבתי הספר במועצה האזורית רמת הנגב תלמיד בכיתה ה' הביא איתו לכיתה רימון אימונים, ובמהלך משחק גרם להפעלתו. אין דיווח על נזק או נפגעים. נפתחה חקירה.לבירור נסיבות האירוע". כמו כן, האירוע נמצא עדיין בבדיקה של בית הספר, המועצה ומשרד החינוך

 

הרימון שהתפוצץ בכיתה בבית ספר בנגב
הרימון שהתפוצץ בכיתה בבית ספר בנגב | צילום: חדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

צה"ל סיכל הברחת רחפנים וציוד לנשק וצלילה לרצועת עזה

טרגדיה בנגב: מטייל בן 74 נהרג בנחל עקרבים

שגריר פולין צילם את החשוד שירק על רכבו • תיעוד

רימון (אילוסטרציה)
רימון (אילוסטרציה) | צילום: דו''צ

ראש המועצה האזורית רמת הנגב, ערן דורון, אמר: "מאחר ומדובר באירוע חריג בכל קנה מידה, אנחנו מטפלים בכל ההיבטים שקשורים אליו, גם במישור הבטיחותי וגם במישור הרגשי. אנחנו, יחד עם הנהלת בית הספר, קב"ט מוסדות החינוך וצוותי הטיפול, נלמד את זה ונצא מזה מחוזקים".

בנוסף, אישה בת 45 וגבר בן 65 נפצעו קשה מפיצוץ שאירע בבית פרטי באילת. כוחות הכיבוי וגורמי הרפואה חילצו את הפצועים ופינו אותם לבית החולים יוספטל, כאשר האישה סובלת מכוויות בכל חלקי גופה והגבר מורדם ומונשם עם חבלת ראש. הצוותים פעלו לכיבוי הדליקה שפרצה במקום ופינו את המבנה מחשש לקריסתו. המשטרה הגיעה למקום ופתחה בחקירת האירוע. מחקירה ראשונית עולה כי ככל הנראה הפיצוץ נגרם כשאחת הפצועות הדליקה את כירת הגז במקום.