העלייה למחלף השלום באיילון דרום תישאר חסומה עד צאת החג

מחברת נתיבי איילון נמסר כי בשל העובדה ש"העבודות ההנדסיות בתוואי אתר העבודות של הבניין הרביעי בעזריאלי, הממוקם סמוך למחלף, טרם נפתרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת עזריאלי - הוחלט להמתין עם פתיחת הרמפה עד לאחר צאת החג"

הבולען באיילון
התפוררות הקרקע שעליה אנחנו עומדים ולא רק במובן הפשוט של המילה. | צילום: נתיבי איילון

חברת נתיבי איילון עדכנה היום (חמישי) כי בתום הערכת מצב הוחלט שרמפת היציאה למחלף השלום לכיוון איילון דרום תישאר חסומה עד צאת החג - בשל העבודות סביב הבולען שנפער במקום.

"העבודות ההנדסיות בתוואי אתר העבודות של הבניין הרביעי בעזריאלי, הממוקם סמוך למחלף, טרם נפתרו על ידי הצוותים המקצועיים של קבוצת עזריאלי, ולכן הוחלט להמתין עם פתיחת הרמפה עד לאחר צאת החג", נמסר. עוד נאמר כי "חברת נתיבי איילון תמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותה למען בטיחות משתמשי הדרך".

בולען
בולען באיילון | צילום: אבשלום ששוני, פלאש 90

כזכור, הבולען נפער בערב יום שבת, ולא היו נפגעים. מיד לאחר המקרה אזור מחלף השלום נחסם לתנועה למשך מספר שעות, ובמהלך הלילה הבולען נסתם בבטון, הכביש תוקן והתנועה חודשה באופן חלקי. אזרחים רבים שיצאו לעבודה למחרת בבוקר דווקא הופתעו וטענו שהתנועה זרמה יותר מאשר ביום רגיל. פעילות הרכבת בתל אביב גם כן הייתה אמורה להשתנות באותו הבוקר, אך לבסוף היא חודשה כרגיל.

בתיעוד של המקרה ניתן לראות כיצד ניצלה נהגת שנסעה במחלף השלום בתל אביב כשהבולען נפער בפתאומיות. הרכב נראה קופץ באוויר ונתקע בקיר ההפרדה ונבלם - והבולען נפער בכביש.

הנהגת שוחחה עם חדשות 13 וסיפרה: "באתי לצאת במחלף והייתי מרוכזת בנהיגה ופתאום אני מרגישה בום מטורף, ואז עוד בום. לא הבנתי מה קרה. שברתי את ההגה מהר וכמעט נכנסתי בקיר, הדרדרתי עוד כמה מטרים. שמתי אמברקס ישר וניוטרל".

עוד הוסיפה: "אני רואה שיש שם בור ותוך כדי אנשים ממשיכים לנסוע וצועקים לי לנסוע משם. לא הבנתי מה קרה לרכב. חשבתי שאני יכולה עוד להמשיך ולהתקדם, ואז הבנתי שהרכב הלך. דקה אחרי שזה קרה והמשטרה כבר ידעה על הבולען. ראיתי שזה גודל והופך לקוטר עצום".