אביו של רס"ן אופק אהרון שנהרג בבקעה: "דורש הסברים מהרמטכ"ל"

מאות ליוו למנוחות את הקצין שנהרג בתקרית בנבי מוסא. מפקד היחידה ספד לו: "היית מנהיג שקט ובעל עוצמה - מנהיג חזק שהשאיר דברים חזקים". מוקדם יותר הובא למנוחות גם איתמר אלחרר שנהרג איתו

זמן צפייה: 03:41

רב-סרן אופק אהרון, אחד משני הקצינים שנהרגו בתקרית הירי הקטלנית הלילה בנבי מוסא, הובא היום (חמישי) למנוחות בבית העלמין בגן יבנה. מוקדם יותר ליוו מאות גם את איתמר אלחרר שנהרג יחד איתו. אלי, אביו של אופק דרש מהרמטכ"ל: "אני רוצה מכוכבי הסברים".

מפקד יחידת אגוז סיפר על הקצינים: "שניים מהטובים שיש. אופק אחי, אופק החכם, השקול, השקט. מנהיגות שקטה ובעלת עוצמה. מידה נדירה היתה לך, אצילות הנפש. אהבת את אגוז, אני יודע כמה חשובה לך הפלגה. אופק אתה יודע, למעלה בהר השמש שוקעת, אתה נעלמת, אבל מנהיג חזק משאיר דברים חזקים, ואתה חזק. בתיה, אופק סיפר עלייך, על כמה שאת אוהבת אותו והוא אותך".

אחותו, דניאל אהרון, המשיכה וספדה לו: "אלוהים לקח את הטוב ביותר, את הגיבור. כשהייתי קטנה וחזרתי מהצבא, שאלת אותי מה זה להיות לוחם? אמרתי לך הכי טוב שאפשר. רצינו שתהיה לוחם שלוש שנים, לא יותר. כמה תוכניות היו לך, לא רצית למות, אני יודעת. שמרת על כולם אבל הם לא שמרו עליך. אנחנו אוהבים אותך, אתה הגיבור שלנו".

איתמר אלחרר קצין צה''ל גולני אגוז תקרית ירי אשתו אור
רס''ן איתמר אלחרר ז''ל ואשתו אור | צילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום התקיימה הלווייתו של רס-סרן איתמר אלחרר בקריית מלאכי. אמו של איתמר ספדה לו: "ראיתי עכשיו את פנייך. כאילו אתה ישן על השטיח בבית. אבל לא. אתה בתוך ארון. אני לא מאמינה שאני אומרת את זה. נוח על משכבך בשלום איתמר שלי".

אשתו של איתמר, אור, המשיכה לאחר מכן: "לפני כמעט שנתיים, ביום החופה, שאלו אותי מה איתמר בשבילך. התשובה שלי הייתה שהוא הכול, הוא השלווה, השקט שלי, העצבים, האהבה. אהוב שלי, הגעתי לפה כמו שאתה אוהב. עם המטפחת האהובה עלייך. בלי איפור, חשופה ואמיתית".