הקלטה מהשבי של החייל החטוף מתן אנגרסט תיחשף מחר בהפגנה בת"א

מטה משפחות החטופים הודיע כי הקלטה מסרטון של החייל החטוף תיחשף מחר בהפגנה מול שער בגין של הקריה. נטען כי בסרטון, שאותר על-ידי צה"ל ברצועת עזה לפני מספר חודשים ולא נחשף לציבור על-ידי המשפחה, אנגרסט פונה לראש הממשלה בבקשה שיציל אותו

זמן צפייה: 01:20

לאחר 343 ימים בשבי: מטה המשפחות לשחרור החטופים הודיע היום (שישי) כי הקלטה של החייל החטוף מתן אנגרסט, המהווה אות חיים ראשון ממנו, תיחשף מחר בהפגנה מול שער בגין של הקריה בתל אביב.

נמסר כי בסרטון, שאותר על-ידי כוחות צה"ל ברצועת עזה לפני מספר מספר חודשים וטרם נחשף לציבורה, אנגרסט פונה לראש הממשלה בנימין נתניהו בבקשה שיציל אותו. במהלך ההפגנה תישא דברים ענת אנגרסט, אמו של מתן.

תמונתו של החייל החטוף מתן אנגרסט מונפת בעצרת בתל אביב
תמונתו של החייל החטוף מתן אנגרסט מונפת בעצרת בתל אביב | צילום: רויטרס

לפני כשבועיים התראיין חגי אנגרסט, אביו של מתן, בעולם הבוקר, ודיבר על בנו שנחטף מהטנק בו לחם ב-7 באוקטובר. "אנחנו כל יום מתעוררים עם תחושה מאוד קשה, שהבן שלנו נתן הכל בשביל המדינה, והמדינה מפקירה אותו. צריך לעצור את המדינה ולשחרר אותם. הבן שלנו יושב בתור חייל באחת המנהרות, ומענים אותו".

עוד אמר חגי: "אנחנו יודעים שהבן שלנו במצב קשה, ונראה שהמדינה מתנהלת כרגיל. אנחנו מצפים מכולם שיצאו לרחובות. ראש הממשלה צריך לקבל החלטה אמיצה, להפסיק לטרפד את המאמצים ולהביא עסקה שתחזיר את החטופים".