ביתה של המשפחה הוצת בלילה - האב הכבאי חילץ את אשתו וילדיו

בבית משפחת גרשון במגדל העמק התלקחה שריפה. אב המשפחה, קובי, כבאי יותר מעשור, הצליח להוציא את משפחתו ללא פגע. "בחלומות הכי שחורים שלי לא חשבתי שאצטרך לחלץ את המשפחה שלי - מהבית שלי"

זמן צפייה: 02:20

קובי גרשון הוא כבאי יותר מעשור, הוא הספיק לחלץ אינספור אנשים מתוך הלהבות ולהציל חיי אדם, אבל אף פעם לא חשב שיגיע היום שבו יחלץ את אשתו ואת ילדיו. הלילה (שני) זה קרה - ביתה של המשפחה במגדל העמק הוצת וקובי הציל את משפחתו מהאש.

אלמונים הציתו את שני כלי הרכב בכניסה לבית משפחת גרשון והאש התפשטה במהירות אל תוך הבית. "אשתי העירה אותי, אני פותח את העיניים, אני רץ לכיוון החדר של הילדה. אני מסתכל על הילדה במיטה, אני רואה את החלון אדום", סיפר קובי גרשון.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"אין מצב חירום": עימות בקבינט הקורונה על החזרת איכון השב"כ

הבכיר שהוגשה נגדו תלונה על הטרדה: "אין לי מושג על מה מדובר"

פרשת הכדורגלנים והקטינות: הנערות זומנו למסור עדות נוספת

קובי גרשון
קובי גרשון | צילום: חדשות 13

"צעקתי לאשתי 'תרדו למטה'. מהר למטה'. הסתכלתי על הדלת, וראיתי שהיא אדומה. הבנתי שמשם אין שום דרך לצאת החוצה", המשיך. "אפילו בחלומות הכי שחורים שלי לא חשבתי שאני אגיע למצב שאני צריך לחלץ את המשפחה שלי, מהבית שלי". לבסוף, הצליח קובי להוציא את בני משפחתו דרך מרפסת הבית. בכל הזמן הזה השכנים מסביב צפו במתרחש והתפללו שאיש מדיירי הבתים הסמוכים לא ייפגע.

נזקים כבדים נגרמו לבית, שני כלי רכב שרופים כליל וטראומה לשתי הבנות הקטנות. לדברי קובי, "בסיטואציה אחרת, עם מישהו שהוא לא כבאי, אין ספק - היו פה קורבנות במיליון אחוז". משטרת מגדל העמק פתחה בחקירת נסיבות ההצתה. לקובי המתנדב שנים בקהילת העיר ולמשפחתו אין סכסוך עם איש. עכשיו תצטרך המשטרה המקומית להגיע אל המציתים שכמעט שרפו בלילה למוות משפחה שלמה.