שריפה בראמה: יותר מ-50 בתים פונו; 5 נפגעו משאיפת עשן בסחנה

דליקה שפרצה בשכונת דבה במועצה המקומית שבצפון הובילה לפינוי עשרות משפחות. כוחות ההצלה הקימו חפ"ק משותף • שריפה נוספת שפרצה בעמק המעיינות גרמה נזק לחניון רכבים

זמן צפייה: 00:29

יותר מ-50 משפחות פונו היום (שבת) בגלל שריפה שפרצה בשכונת דבה שביישוב ראמה הסמוך לכרמיאל. בנוסף, הכביש שמוביל לבתים נסגר. לפי שעה, לא הושגה שליטה על האש וכוחות הביטחון נמצאים בזירה על מנת למנוע התפשטותה. כמו כן, הוקם חפ"ק משותף לכל כוחות ההצלה.

מוקדם יותר היום, שריפה נוספת פרצה בעמק המעיינות באזור הסחנה, כאשר כל המבקרים פונו מהאתר. חמישה בני אדם נפגעו קל משאיפת עשן ופונו לבית חולים העמק שבעפולה. כתוצאה מהדליקה, מספר כלי רכב במקום עלו באש. בשלב זה לא דווח על אבדות בנפש או פציעות. המשטרה קראה לציבור לא להגיע למקום ולהתפנות דרך כבישים 669 ו-71.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

חשד: כספים שיועדו לצורך ביטחוני נוצלו לשיפוץ ביתו של נתניהו

אלימות בחברה הערבית: צעיר בן 19 נורה למוות בנצרת

אסון בטיול: אישה נהרגה לאחר שנפלה במורד ההר ונפצעה בראשה

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-articles-part-2103071622' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד השריפה בעמק המעיינות' poster='' kid='1_xfn2yd2m' duration='19']

סגן טפסר עופר אדרי, מתחנת הכיבוי עפולה, אמר: "אנחנו נמצאים בשלבים הסופיים של האירוע בגן השלושה. מדובר באירוע מורכב שדרש פעולה של שישה צוותי כיבוי. ערימת גזם גדולה מאוד הסמוכה לפארק עלתה באש, ולצערי מספר רכבים שהיו בסמוך לה נתפסו באש ונשרפו כליל".

דובר מד"א, זכי הלר מסר: "חובשים ופרמדיקים של הארגון העניקו טיפול רפואי ופינו לבית החולים העמק חמישה נפגעים קל משאיפת עשן. צוות אמבולנסים וניידות טיפול נמרץ של מד"א ממשיכים לאבטח רפואית במקום".