השריפה בירושלים: אותרה גופתה של בת ה-3 שנעדרה במשך שעות

צוותי החילוץ איתרו את גופת הילדה בין הריסות המבנה שבו פרצה הדליקה, ברחוב אברהם תלמודי שבעיר. בעקבות השריפה, קרס גג הבניין ואישה נפגעה קל משאיפת עשן. הערכה: הגורם לפרוץ האש - משחק בגפרורים

זמן צפייה: 02:16

טרגדיה בירושלים: גופתה של הילדה בת ה-3 שהוכרזה כנעדרת לאחר שנלכדה בשריפה בבניין בבירה נמצאה הערב (חמישי) בתום שעות ארוכות שבהן ערכו צוותי החילוץ סריקות אחריה. היא אותרה בין הריסות המבנה וצוות מד"א קבע את מותה.

השריפה פרצה אחר הצהריים במבנה בן ארבע קומות ברחוב אברהם תלמודי. בעקבות הדליקה, קרס גג הבניין ואישה נפגעה קל משאיפת עשן. על-פי ההערכה הראשונית, מה שגרם לשריפה היה משחק בגפרורים. כמו כן, על גג הבניין שקרס נמצאה פסולת רבה שהקשתה על החיפושים. כוחות של יחידת הכלבנים עוקץ הוקפצו לזירה כדי לעזור באיתור הילדה הנעדרת.

תת טפסר אייל כהן, מפקד מחוז ירושלים בפועל שפיקד על האירוע, מסר כי "מעט אחרי השעה 16:30 התקבל דיווח במרכז השליטה המחוזי על שריפת מבנה ברחוב תלמודי בשכונת גאולה בירושלים. כבר בשלבים הראשונים של האירוע דווחנו על ארבעה ילדים נעדרים. שלושה מהם נמצאו בריאים ושלמים מחוץ למבנה הבוער. לצערנו הבת הרביעית נמצאה ללא רוח חיים.

"כוחות הכיבוי וההצלה פעלו בזירה מורכבת ומסוכנת. מחקירה ראשונית עולה ששמונת ילדי המשפחה שהו בדירה תחת השגחת הסבתא - שנפגעה גם היא באירוע".