הקטל בדרכים: רוכב אופנוע כבן 25 נהרג בכביש 4

הצעיר נמצא על ידי כוחות מד"א ללא רוח חיים לאחר שהחליק סמוך למחלף גנות, ונאלצו לקבוע את מותו. מוקדם יותר נפצע רוכב אופנוע כבן 20 באורח קשה בטבריה, ולפנות בוקר נפצע הולך רגל כבן 16 באורח קשה מפגיעת רכב בת"א

זמן צפייה: 00:13

צעיר כבן 25 נהרג הלילה (ראשון) לאחר שהחליק עם אופנועו בסיבוב סמוך ליציאה מכביש 4 לכביש 1, סמוך למחלף גנות לכיוון מזרח. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו למקום מצאו אותו ללא סימני חיים, ונאלצו לקבוע את מותו.

חובש רפואת חרום במד"א יששכר ויס ופראמדיק מד"א צביקה גדלביץ סיפרו: "ראינו על הכביש אופנוע ובמרחק של עשרות מטרים שכב גבר כבן 25 מחוסר הכרה, הוא סבל מחבלה רב מערכתית והיה ללא נשימה וללא דופק, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

זירת התאונה בתל אביב
זירת התאונה בתל אביב | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

מוקדם יותר הלילה נפצע רוכב אופנוע כבן 20 באורח קשה כשהחליק ברחוב טרומפלדור בטבריה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים פוריה בעיר כשהוא סובל מחבלה בחזה.

לפנות בוקר נפצע הולך רגל כבן 16 באורח קשה מפגיעת רכב בדרום תל אביב. צוותי מד"א שהוזעקו לזירה ברחוב מנחם ארבר בעיר העניקו לנער טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים איכילוב כשהוא סובל מחבלת ראש. חובש מד"א שי בכר סיפר: "ראינו על שפת המדרכה נער כבן 16 מעורפל הכרה עם חבלת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותו בדחיפות לבית החולים כשמצבו קשה".

מחקירת בוחני התנועה של משטרת ישראל התברר כי הנהג הפוגע, תושב תל אביב בן 18, נהג ללא רישיון נהיגה מתאים וכי הוא פסול לנהיגה. הנהג נעצר להמשך חקירתו והיום יוחללט אם לבקש מבית המשפט את הארכת מעצרו.