יו"ר יד לבנים: "מתבייש שאנשים כאלה שייכים למשפחת השכול"

אלי בן שם, אב שכול ויו"ר הארגון, גינה את צעקות המחאה לעברו של בנט במהלך הטקס לזכר נפגעי פעולות האיבה בהר הרצל, ואמר בריאיון לערוץ כנסת: "אנשים קיצוניים שמכניסים את הפוליטיקה לשכול"

זמן צפייה: 01:35

אלי בן שם, אב שכול ויו"ר "יד לבנים", התראיין הערב (רביעי) לערוץ כנסת והתייחס לקריאות נגד ראש הממשלה נפתלי בנט בטקס לזכר נפגעי פעולות האיבה שנערך בהר הרצל שבירושלים. בן שם אמר כי הוא "מתבייש שאנשים כאלה שייכים למשפחת השכול - אנשים קיצוניים, אנשים פוליטיים שמכניסים את הפוליטיקה לשכול, פוגעים באלפי משפחות שכולות".

בנוסף, אמר בן שם: "לא פגעתם בראש הממשלה, פגעתם בנו, במשפחות השכולות, באלפי חללי מערכות ישראל שקבורים בהר הרצל. תתביישו לכם". בן שם הוסיף והתנצל בפני ראש הממשלה ואזרחי ישראל, ואמר: "קבוצה קטנה, של הורים שכולים, חצו את כל הקווים האדומים בהתנהלות שלהם. מעיזים לגרור את משפחת השכול לפוליטיקה. מביש, מבזה, אני מגנה את זה בכל תוקף".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-internal-part-2205041842' autoplay='0' credit='' desc='אלי בן שם על הצעקות לעבר בנט' poster='' kid='1_52e99lha' duration='39']

כזכור, מוקדם יותר היום, בעת שראש הממשלה עלה לנאום בהר הרצל, קראו לעברו חלק מבני משפחות השכולות שישבו בקהל קריאות נאצה: "נוכל, בוגד, תתבייש". בנט השיב באיפוק: "מותר לכם לצעוק ומותר לכם לכאוב". הוא חרג מנאומו ואמר: "מותר לכם לכעוס. אתם קדושים".