לאחר שבועיים: שני נערים נוספים נעצרו בחשד ליידוי אבנים על אוטובוס לאילת

הקטינים בני ה-15 תושבי הפזורה הבדואית נוספו לשני החשודים שנעצרו בתחילת השבוע. בני משפחתם של הקטינים תקפו את השוטרים במהלך המעצר. הדיון בהארכת מעצרם יתקיים מחר

זמן צפייה: 02:52

המשטרה עצרה היום (רביעי) שני חשודים תושבי ערוער שבצפון הנגב, כבני 15, בחשד שיידו אבנים לעבר אוטובוס אגד שהיה בדרכו לאילת ולעבר כלי רכב נוספים אשר נעו על כביש 25. בתחילת השבוע עצרה המשטרה שני חשודים נוספים, תושבי הפזורה הבדואית, אחד מהם קטין, בחשד למעורבות ביידוי האבנים גם כן.

במהלך המעצר הותקפו השוטרים בידי משפחתו של אחד החשודים ובעקבות כך נעצרו אימו ובן משפחה נוסף. בתום חקירתם שוחררו בתנאים מגבילים. עד כה נעצרו ארבעה חשודים, מעצרו של הבגיר שנעצר בתחילת השבוע הוארך המעצר בשלושה ימים ומחר יובאו לבית המשפט הקטין שנעצר בתחילת השבוע ושני הקטינים שנעצרו היום.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

התלמידה שהוטרדה לכאורה ע"י מורה: "שאל מתי אבוא איתו לחדר"

פחות משבוע אחרי שילדה: ח"כ פינטו הגיעה לכנסת כדי להצביע בהיעדר רוב

גוגל לעובדיה בארה"ב: אם לא תתחסנו – יקוצץ שכרכם ותפוטרו

נמרוד הררי, נהג האוטובוס שנרגם באבנים בדרך לאילת התראיין ל"חדשות היום" עם אלמוג בוקר, וסיפר על הרגע בו זה קרה: "בסביבות 1:40 בכביש 25 בין באר שבע לדימונה, כל הנוסעים כבר ישנים", סיפר הררי, "אני נוסע בכביש מואר, פתאום משום מקום החלונות של האוטובוס מתנפצים".

"אני מרגיש ואקום של אוויר, משב רוח שנכנס לתוך האוטובוס", הוסיף הררי, "אני מדליק את האורות, ממשיך כמובן בנסיעה ומוריד את המהירות, שואל את הנוסעים אם כולם בסדר. יש בהלה, מנסים להבין מה קורה, לא יודעים אם זה ירי, אבנים, תאונת דרכים".

עוד אמר הררי: "זה כבר הפך לדבר שבשגרה. אי אפשר לתת לזה להמשיך, זה היה יכול להיגמר אחרת. הרגשה מפחידה. הצלחתי כבר לעכל את מה שקרה, הרגשה לא נעימה אבל ממשיכים".