במחאה על הטלת הסגר: מאות חרדים הפגינו בירושלים

כ-300 בני אדם הגיעו לצומת שמגר במחאה על מדיניות הממשלה בנוגע למגבלות התנועה בערים ובשכונות חרדיות. מחר נתניהו ייפגש עם ליצמן, דרעי וגפני כדי לדון בנושא

זמן צפייה: 00:51

כ-300 בני אדם הגיעו הערב (ראשון) לצומת שמגר בירושלים במטרה למחות על מדיניות הממשלה בנוגע להטלת סגר על שכונות וישובים חרדיים. מוקדם יותר שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן ביקש להיפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו כדי לדון בנושא, וכמו כן בטענות על התנהגות בררנית ומפלה של המשטרה כלפי מפגינים חרדים תוך שימוש באלימות.

בהמשך לפגישתם, נתניהו יקיים מחר דיונים עם השרים ליצמן ודרעי ועם ח"כ גפני וח"כים נוספים בנושא ההגבלות בשכונות החרדיות. בדיונים ישתתפו גם שר הבריאות והשר לביטחון פנים.

לכתבות נוספות בנושא >>

עקב הטענות לאפליה בנוגע להסגרים: נתניהו ייפגש עם ראשי החרדים

ההגבלות נכנסו לתוקף: סגר בשכונות בי-ם, בית שמש וערים נוספות

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-part-2007122012' autoplay='0' credit='' desc='מחאת החרדים בירושלים' kid='1_1caekl6j' duration='58'']

מוקדם יותר השבוע התגלע עימות בין דרעי לראש הממשלה, כאשר דרעי ניתק לנתניהו את הטלפון בשל כוונת הליכוד לאשר הקמת וועדת חקירה לניגוד עניינים של שופטי בית המשפט העליון.

כזכור, ביום שישי הוטל סגר על שכונות בירושלים, בית שמש, לוד, רמלה וקריית מלאכי, בשל התפרצות קורונה. זאת, בהתאם להחלטת ועדת השרים להכרזה על אזור מוגבל מאמש. ההגבלות תקפות לשבוע - עד יום שישי הבא בשעה 8:00.