רדמן על המחאה הכלכלית: "אף אחד לא קורא למרד מסים"

לאחר שפורסמו אמירות של רדמן, ממובילי המחאה, שיש לפעול לפגיעה בכלכלה על מנת להפיל את הממשלה - בריאון ל"שישי" הוא מתנער מכך ומבהיר: "אף אחד לא עושה שום דבר בצורה מרוכזת, הכל קורה בצורה בודדת"

זמן צפייה: 06:30

אחד ממובילי המחאה נגד המהפכה המשפטית, משה רדמן, התראיין הערב (שישי) לתוכנית "שישי" בחדשות 13 והתייחס לצעדי המחאה הבאים. רדמן התנער מהאמירה שפורסמה לפיה יש להפיל את הממשלה בעזרת פגיעה כלכלית ואמר כי "אף אחד לא עושה שום דבר בצורה מרוכזת, הכל קורה בצורה בודדת. כמו שמפסיקים התנדבות - יקרה אותו דבר בתחום הכספים. אף אחד לא קורא למרד מסים".

"אני אמרתי שאחד הכלים שיש לנו במחאה היא מחאה כלכלית", הבהיר רדמן. "יש אנשים שהחליטו להוציא את הכספים שלהם מישראל וזה משהו שנראה בשבועות ובחודשים הקרובים מתעצם. אמרתי שזה מצער מאוד ולצערי זה יקרה".

"רה"מ נתניהו ושר האוצר סמוטריץ' האשימו אותי שהכלכלה נפגעת. מי שמחולל את האירוע זו הממשלה - אם החקיקה תיפסק, המחאה תיפסק. לא להיפך. מי שמניע את זה הוא סמוטריץ' ואחרים. רה"מ עשה פעולה מול המנדט הציבורי שאין לו. ראינו סקרים ואין להם מנדט ציבורי".

Whatsapp Image 2023 07 27 At 2
המחאה בקפלן | צילום: רויטרס

רדמן המשיך והוסיף: "בנקודה הזאת כשראינו ממשלה מנותקת אנחנו נראה כספים שיוצאים מהארץ. אף אחד לא עושה שום דבר בצורה מרוכזת, הכל קורה בצורה בודדת. כמו שמפסיקים התנדבות, יקרה אותו דבר בתחום הכספים. הממשלה מנותקת וזה יגרום לבריחת כספים נוספת של חברות ובודדים. אין משהו מאורגן. אף אחד לא קורא למרד מסים".

על אפשרות לפשרה מול הממשלה אמר: "או שהמממשלה תפסיק עם נסיונות ההפיכה המשטרית או שיילכו הביתה. לתחושתי הם לא יוותרו על החקיקה. נאפשר הידברות על כל מה שלא פוגע דרמטית במבנה המשטר. אם תהיה נוסחה של ועדה לבחירת שופטים שלא תהיה פוליטית - נתמוך בה. בתמונה הגדולה רואים לאן הם רוצים ללכת. לא טוב להם משטר דמוקרטי".